۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
مدیرکل گمرک بوشهر خبر داد:

تعیین تکلیف تمامی کالا‌های رسوبی در گمرکات استان بوشهر

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک بوشهر از تعیین تکلیف تمامی کالا‌های مهلت منقضی شده یا همان رسوبی و متروکه در گمرکات استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۸

تعیین تکلیف تمامی کالا‌های رسوبی در گمرکات استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی سلیمانی در جریان بازدید هیئت قضایی از انبار‌های گمرکات دیلم، گناوه و ریگ در شمال استان بوشهر، اظهار داشت: کالا‌های متروکه و رسوبی از سنوات گذشته و سال‌ها قبل در گمرکات استان مانده بود که خوشبختانه با تلاش صورت گرفته توسط گمرک و دستگاه‌های ذی‌ربط تمامی این قبیل کالا‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ کالای رسوبی در گمرکات استان که تعیین تکلیف نشده باشد، نداریم، اظهار داشت: خوشبختانه تکلیف بیش از یک هزار خودرو که به دلایل مختلف در گمرک بوشهر و گناوه دپو شده بود مشخص گردید و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

مدیر کل گمرک استان بوشهر اضافه کرد: همچنین کلیه ماشین آلات سنگین نیز در گمرکات استان بوشهر به ویژه در گمرک بوشهر و گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از سنوات گذشته وجود داشت که جهت انجام سایر مراحل قانونی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

سلیمانی با بیان اینکه گمرک مخالف شدید دپو و رسوب کالا در بنادر و گمرکات است، تأکید کرد: امید می‌رود با همکاری و همیاری و تحت یک رویه هماهنگ بین تمامی ارگان‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط در امر تجارت دیگر شاهد پدیده دپو و رسوب کالا و تضییع حقوق بیت‌المال در بنادر و گمرکات استان نباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار