۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

۱۵۳ ردیف کالای متروکه در بندر گناوه تعیین تکلیف شد

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: ۱۵۳ ردیف کالای متروکه از انبار‌های این بندر پس از تعیین تکلیف تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹

۱۵۳ ردیف کالای متروکه در بندر گناوه تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار از تعیین تکلیف کالا‌های متروکه در انبار‌های بندر گناوه خبر داد و اظهار داشت: ۱۵۳ ردیف کالای متروکه مستقر در انبار‌های بندر گناوه تعیین تکلیف شد و این اقلام هر کدام به میزان متفاوتی از یک تا  ده‌ها کارتن بودند که پس از ماه‌ها پیگیری نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام شد.

وی بیان کرد: همچنین ۳۵ ردیف از کالا‌های موجود در انبار‌های بندر گناوه که تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف بودند در حضور دادستان شهرستان گناوه امحاء شدند.
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: در این راستا از همکاری و مساعدت دادستان، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای سرعت بخشی به روند تعیین تکلیف کالا‌های متروکه بندر گناوه با قدمت یک تا ده ساله قدردانی می‌شود.

جوکار افزود: تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان در اولویت نخست اداره بندر و گناوه است که بر همین اساس تمام ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی شایسته به جامعه هدف به کارگیری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار