روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

هوشیاری و عملکرد آتش نشانان بنادر بوشهر مایه اعتماد و اطمینان تجار و بازرگانان است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: هوشیاری و عملکرد به موقع آتش نشانان بنادر اعتماد و اطمینان لازم را برای تجار و بازرگانان ایجاد کرده تا بتوانند کالا‌های خود را در بنادر تخلیه و یا بارگیری کنند.
کد خبر: ۹۴۷۲۶

هوشیاری و عملکرد آتش نشانان بنادر بوشهر مایه اعتماد و اطمینان تجار و بازرگانان است

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در آیین افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در بوشهر اظهار کرد: مسابقات آتش نشانی گامی ارزشمند جهت حفظ آمادگی جسمانی و روحیه کار تیمی برای مقابله با حوادث احتمالی است.
وی بیان کرد: آتش نشانان با حفظ آمادگی از طریق تمرین‌های روز‌مره منشاء خدماتی برجسته برای جامعه هدف سازمان بنادر و دریانوردی هستند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: بندر بوشهر امسال مفتخر است تا با نگاه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی میزبان آتش نشانانی از بنادر مختلف کشور باشد.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی نیز گفت: مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر طی چند مدت اخیر زحمات بسیار زیادی متقبل شدند تا چهاردهیمن دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانی بنادر کشور با نظم و شایستگی تمام برگزار شود.
عبدالله جعفری افزود: امید است هدف اصلی این مسابقات شامل ارتقاء آمادگی جسمانی و سطح دانش و مهارت آتش نشانان به خوبی محقق شود.
وی عنوان کرد: همدلی، صمیمیت و اخلاق مداری سرلوحه کار تمامی آتش‌نشانان است تا بتوانند نمایندگانی شایسته برای بنادر خود باشند.

گفتنی است مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور به میزبانی بندر بوشهر برگزار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار