روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

ساخت اسکله تفریحی در ۱۵ هکتار از نوار ساحلی فریدونکار/ به کارگیری ۲ فروند کروز در فریدونکار تا سال ۱۴۰۲

ساخت اسکله تفریحی در ۱۵ هکتار از نوار ساحلی فریدونکار با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با هدف به آب اندازی دو فروند کشتی کروز تا سال ۱۴۰۲ آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۷۵۰

ساخت اسکله تفریحی در ۱۵ هکتار از نوار ساحلی فریدونکار/ به کارگیری ۲ فروند کروز در فریدونکار تا سال ۱۴۰۲

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به فراخوان سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه ساخت اسکله تفریحی و خرید شناور‌های کروز طی سال‌های اخیر شاهد افزایش حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه هستیم.
مدیر کل سابق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، در همین راستا یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی استان نسبت به ساخت اسکله تفریحی در ساحل فریدونکنار اقدام کرده است.
وی با اشاره به اینکه مجوز‌های لازم جهت ساخت این اسکله تفریحی به در ۱۵ هکتار از نوار ساحلی فریدونکار توسط اداره بنادر و دریانوردی استان صادر شده است، گفت: هم اکنون ساخت این اسکله وارد مرحله عملیاتی شده است.
ایزدی با بیان اینکه این سرمایه گذار مقدمات خرید دو فروند کشتی کروز مناسب تردد در آب‌های دریای خزر را فراهم کرده است، اظهار داشت: قرار است این دو فروند کشتی کروز پس از اتمام ساخت اسکله مذکور از مقصد فریدونکار وارد چرخه فعالیت‌های توریسم دریایی استان شوند.
به گفته وی، بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته سال ۱۴۰۲ شاهد آغاز فعالیت دو فروند کروز در آب‌های فریدونکار خواهیم بود که نقش بسیار مهمی در توسعه هر چه بیشتر توریسم منطقه ایفا خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار