۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف بیش از ۶۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در آب‌های بوشهر

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های بوشهر خبر داد و گفت: در عملیات نیرو‌های دریابانی دو فروند شناور حامل شش‌ هزار لیتر سوخت قاچاق که فاقد هرگونه مجوز‌های قانونی بود کشف شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۸
کشف بیش از ۶۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در آب‌های بوشهر
 
سرهنگ منصوررضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با تاکید بر مقابله همه جانبه با قاچاق کالا و سوخت اظهار داشت: نیرو‌های مرزبانی استان بوشهر با استقرار در پایگاه‌های دریابانی در نوار ساحلی استان بوشهر همواره فعالیت قاچاقچیان را رصد و با آنان برخورد می‌کنند.

وی یکی از راه‌های شکوفایی اقتصاد را جلوگیری از قاچاق دانست و خاطر‌نشان کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها و رسالت‌های  مهم مرزبانی برقراری نظم و امنیت و مبارزه با قاچاق جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و رونق تولید است.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف سوخت قاچاق خبرداد و بیان کرد: کارکنان دریابانی با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی و تشدید کنترل ورود و خروج شناورها، مبارزه جدی با قاچاق کالا وسوخت را با توجه به پیامد‌های سوء اقتصادی قاچاق در دستور کار خود قرار دادند.

 سرهنگ عزیزی با اشاره به توقیف دو فروند شناور حامل سوخت قاچاق افزود: مأموران پایگاه دریابانی بوشهر موفق شدند دو فروند شناور فاقد هیچگونه مدارک قانونی را توقیف و مقدار شش‌هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش تقریبی ۷۸۴ میلیون و ۵۱۲ هزار ریال را کشف کنند.

 جانشین مرزبانی بوشهر گفت: در راستای فرامین فرماندهی معظم کل قوا، کارکنان دریابانی استان با همکاری خوب مردم متدین و ولایتمدار با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار