۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در پایگاه دریابانی گناوه کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از متلاشی شدن باند قاچاق در گناوه خبرداد و گفت: با توقیف یک شناور حامل تجهیزات منزل و لوازم آرایشی ۳.۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در گناوه کشف شد.
کد خبر: ۸۹۴۰۷
بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در پایگاه دریابانی گناوه کشف شد
 
سردار، ولی الله رضایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از تشدید برنامه‌های مقابله با کالای قاچاق در راستای حمایت از تولید داخلی خبر داد و اظهار داشت: کالا‌های وارداتی فاقد هرگونه اسناد لازم و معتبر گمرکی، به عنوان کالای قاچاق توقیف می‌شود و در اختیار دستگاه قضا قرار می‌گیرد.

وی، از توقیف یک شناور حامل محموله‌های قاچاق در آب‌های گناوه خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران پایگاه دریابانی گناوه با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری را به ظن داشتن کالای قاچاق شناسایی و توقیف کردند.

سردار رضایی‌نژاد افزود: مأمورین در بررسی دقیق شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق به کشف ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۲ دستگاه کولر گازی دوتیکه و ۲۴۰ قلم لوازم آرایشی شدند.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر ارزش محموله کشف شده قاچاق را افزون‌ بر ۳.۹ میلیارد  ریال برآورد کرد که در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضایی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار