روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

افتتاح نمایشگاه مجازی دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل+لینک

برای نخستین بار در کشور نمایشگاه مجازی دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۰
افتتاح نمایشگاه مجازی دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل+لینک
 
به گزارش خبرنگار مانا؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در ساعت ۱۰ صبح روز ۲۶ آذرماه (فردا) روز ملی حمل و نقل و آغاز هفته حمل و نقل نخستین نمایشگاه مجازی دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل به صورت برخط افتتاح خواهد شد.
این نمایشگاه مجازی از سوی "مرکز شتابدهی و نوآوری رویداد و تجارت" با هدف ارائه توانمندی‌ها و تولیدات شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی شروع به کار می‌کند.
این نمایشگاه مجازی با حضور شرکت‌هایی در حوزه‌های حمل و نقل دریایی، خدمات دریایی و بندری، تخلیه، بارگیری و ذخیره سازی محصولات گازی و پتروشیمی، سوخت رسانی، تهیه و تعمیر ملزومات کشتی برگزار شده است.
همچنین جمعی از تولیدگنندگان و فعالان حوزه‌های ساخت و نصب اسکله‌های نفتی و گازی، بازرسی، رده بندی انواع شناور و روسازی دریایی و. به صورت مجازی در این نمایشگاه حضور دارند.
گفتنی است، نخستین نمایشگاه مجازی دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با ارائه بر خط امکاناتی نظیر نمایش فیلم و اسلاید، نمایش کاتولوگ و بروشور، گفتگو‌های تجاری برگزار شده که در ایران برای نخستین بار تجربه می‌شود.
برگزارکنندگان این نمایشگاه، آن را یکی از بهترین فرصت‌ها برای صاحبان کسب و کار اعلام کرده‌اند تا با بهره گیری از فنّاوری به روز و کارآمد اطلاع رسانی چند رسانه ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطیان عرضه کنند.
شایان ذکر است، بازدید کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت www.onlineproexpo.com با ورود به فضای نمایشگاه مجازی از تاریخ ۲۶ آذر الی ۱ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعدازظهر از محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه به صورت آنلاین بازدید به عمل آورند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار