۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

راه اندازی سامانه مشاوره رایگان به دریانوردان خوزستانی

معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی خوزستان گفت: به مناسبت روز جهانی دریانوردی سامانه مشاوره ۱۴۸۰ ویژه دریانوردان خوزستانی راه اندازی شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۷۸۲۱
راه اندازی سامانه مشاوره رایگان به دریانوردان خوزستانی
علی حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: دریانوردان و خانواده‌های آنان می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای در زمینۀ مشکلات خانوادگی، کودک و نوجوان، تحصیلی، تربیتی، اعتیاد، ازدواج، استرس، و نگرانی‌های ناشی از کرونا استفاده کنند.

وی گفت: این خدمات مشاوره‌ای با توجه به شغل سخت دریانوردی و مشکلات دوری از خانواده دریانوردان در سفر‌های دریایی به تمامی دریانوردان و خانواده‌های آنان ارائه می‌شود.

معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی خوزستان افزود: دریانوردان پیشتاز توسعه و اقتدار کشور هستند و حمایت از این قشر زحمتکش و تلاشگر یک وظیفه ملی است.

حسین زاده افزود: دریانوردی از مشاغل سختی است که فرد علاوه بر تحمل سفر‌های سخت باید بتواند دوری از خانواده‌ را هم تحمل کند وبا عشق وعلاقه به سراغ این رشته برود.

هم اکنون سه مرکز دانشگاهی دریایی چابهار، علوم دریایی خرمشهرو دانشگاه علوم دریایی امام خمینی وجود دارد که علاقه‌مندان این رشته از طریق آزمون سراسری وزارت علوم در دانشگاه‌ها پذیرفته می‌شوند.

حدود یک هزار و ۵۰۰ دریانورد خوزستانی در حرفه دریانوردی فعال هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار