۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
برگزاری سزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان تهران:

شرکت دریایی سیراف کارآفرین برتر استان تهران شناخته شد

استاندار تهران در اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره داشتند که اقتصاد مسئله مهم کشور است و هر کشوری که اقتصاد قوی داشته باشد سلطه پذیر نیست و کشوری که اقتصاد ضعیف داشته باشد سلطه پذیر و شکننده است.
کد خبر: ۸۷۶۱۴

شرکت دریایی سیراف کارآفرین برتر استان تهران شناخته شد

به گزارش مانا، انوشیروان محسنی بندپی ضمن تقدیر از تلاش های کارآفرینان عرصه اقتصادی کشور اظهار داشت: شما فرماندهان نبرد اقتصادی هستید که قدردان تلاش ها، ابتکارات و خلاقیت شما در عرصه تولید هستیم.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان از سوی دولت گفت: در ستاد تسهیل هیچ منع و محدودیتی برای رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان وجود ندارد.

محسنی بندپی افزود: برای قوی‌تر کردن اقتصاد باید از تولید و تولید کننده به معنای واقعی و نه در شعار و کاغذ حمایت کنیم.

استاندار تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد پنجره واحد تاکید کرد: کاهش بروکراسی اداری زمینه بهبود فعالیت تولیدکنندگان را فراهم می‌کنند و در این زمینه نیز همه دستگاه ها باید از تولید کنندگان حمایت کنند بانک‌ها نیز وظیفه مهمی در این زمینه به عهده دارند که باید فعال تر شوند.

محسنی بندپی همچنین تصریح کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و همچنین توجه دولت تدبیر و امید به تولید و تولیدکننده اقدامات عملیاتی انجام شده و برای اولین بار در این دولت از صندوق توسعه ملی برای ماندگار کردن روستاییان 383 میلیارد تومان اعتبار در سه مرحله با سود بانکی شش درصد به استان تهران تعلق گرفت که معتقد هستیم برای صنعت هم باید شش درصد لحاظ شود تا نقدینگی در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

استاندار تهران با بیان اینکه در کشوری پهناور با استعدادهای خدادادی فراوان از جمله معادن مختلف و ظرفیت های مختلف بخش کشاورزی و غیره قرار داریم، تصریح کرد: مهمتر اینکه انسان های خلاق و نوآوری داریم که نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور دارند.

محسنی بندپی سپس با اشاره به مشکلات خارجی و داخلی مرتبط با اقتصاد گفت: دشمنان نظام و انقلاب با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، سیاسی و غیره به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند اما علی رغم این مشکلات و برخی از مسائل داخلی، کارآفرینان و فعالان عرصه تولید همواره تلاش خود را معطوف بهبود وضعیت اقتصادی کشور کرده اند.

در ادامه مراسم سیزدهمین دوره کارطافینان برتر استان تهران مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کسی که خلق می کند یعنی می آفریند گفت: کارآفرینان سرچشمه ارزش آفرینی برای کشور هستند .

سرهنگی درادامه با اشاره به مراحل انتخاب کارآفرینان نمونه ملی گفت : آنان برترینهای حوزه خود هستند که ویژگی بارز آنان نوآوری و خلاقیت آنان است .

مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود شناخت کارآفرینان به کشوردر شرایط کنونی کمک بسیاری می نماید؛ چرا که آنان با ریسک پذیری مسیر را برای دیگران باز می کند.

وی در ادامه گفت : شرکت‌های نوآور امروزه با بکارگیری تکنولوژی های جدید و ارتباطات اینترنتی  توانسته اند به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو به راحتی دردسترس عموم قرار گیرند.

سرهنگی با اشاره به وجود گرایش عمومی مردم به کارآفرینی گفت: باید برای افزایش مهارت، توانایی و ارتقای کیفی اقداماتی صورت بگیرد .

وی تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید اولویت هایی وجود دارد ؛ مسئله اول افزایش حمایت های اجتماعی بوده که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین وزارتخانه اجتماعی با آگاهی از مشکلات مردم این حمایت‌ها را در دستور کار قرار داده است.

سرهنگی مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: برای توسعه کارآفرینی در کشور سه مولفه مهم باید وجود داشته باشد؛ نخستین مولفه گرایش مردم به کارآفرینی است که خوشبختانه این عزم در جامعه و در بین جوانان دارای صاحب ایده وجود دارد.

در  ادامه این نشست پروانه رضایی بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان تهران ضمن خوشامدگویی به حضور کار آفرینان برتر، گفت: در بین همه مراسمی که به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود معرفی کارآفرینان برتر حس شور و اشتیاق خاصی در من ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به همت والای دولت در جهت تولید و اعتلای قدرت تولید کشور گفت: وجود این تعداد کارآفرین برتر نشان می دهد که یک جامعه زنده و پویا است و نوید دهنده آینده‌ای بهتر خواهد بود و در عین حال نشان می‌دهد که جامعه و مسئولین کشور نیز در جریان این تلاش‌ها و کوشش‌ها هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در ادامه بیان کرد: کارآفرینان موتورمحرکه تولیدند که با شجاعت خود توانایی به کارگیری و استفاده از منابع موجود را دارند.

پروانه رضایی بختیاری از کاندید شدن چهار شرکت به عنوان نامزد در بخش کارآفرین ملی خبر داد و افزود: در سیزدهمین دوره معرفی کارآفرینان استان تهران در سال گذشته ۳۵۸ شرکت در سطح استان اقدام به ثبت نام کردند که تعداد ۴۷ شرکت به مرحله بازدید میدانی راه یافتند و در پایان 9 شرکت، که شامل سه شرکت در بخش صنعت، سه شرکت در بخش خدمات و سه شرکت در بخش کشاورزی با عنوان شرکت کار آفرین برتر انتخاب و هفت شرکت نیز در بخش صنعت به عنوان شرکت تلاشگر شایسته تقدیر معرفی شدند.

در پایان این مراسم از آقای علی رسولی زاده نی از شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، حسن تقی زاده انصاری از شرکت هلدینگ مارکوپلو، صنم السادات فرنودی از شرکت رهپویان دانش و فناوری فرا در بخش خدمات و سلطان حسین فتاحی از شرکت صنایع امرسان، محمد عرب از شرکت تولیدی شیما کفش و  علی مالامیری کجوری از شرکت فردوس کاران امید (ایلیا استیل) در بخش صنعت، محمد محمدی از شرکت پرورشی، تحقیقاتی ماهیران و میر اسلام تیموری از شرکت فرآورده های لبنی تین(دامداران) و حسین مرادی قهدریجانی از شرکت بسیم گوشت(سهامی خاص) در بخش کشاورزی به عنوان کارآفرین برتر تجلیل شد .

همچنین در بخش صنعت حسن ابراهیم پور ضیایی از شرکت فنی مهندسی صنعت و دریایی فناوران سیراف، سید طهمورث افضلی از شرکت فراز کاویان، محمد رضا شهبازی از نفت و گاز سیه فام، مرجان بابکی از شرکت تولیدی فارمد بهین آزما (سهامی خاص)، سید البرز مجذوب حسینی از صنایع شیمی ساختمان آبادگران، افشین پاک نهال از شرکت کارا الکترونیک مبنا و مصیب علیشیر از تعاونی دانش بنیان پترو پژوهش اهورا هفت شرکت شایسته تقدیر معرفی شدند.
شایان ذکر است، سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران در روز ۱۲ شهریور ماه جاری و با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، فریدون عطایی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران، سرهنگی مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، پروانه رضایی بختیاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، سعید دهقان مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارآفرینان برتر استانی در محل سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار