۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

صید غیرقانونی ترال به حداقل رسیده است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه کشتی‌های صیادی به روش ترال دارای مجوز صید در مناطق عمیق و دور از ساحل هستند، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته صید غیرقانونی ترال به حداقل رسیده است.
کد خبر: ۸۷۰۸۰

صید غیرقانونی ترال به حداقل رسیده است

به گزارش مانا، حسین رئیسی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص صید غیر قانونی به روش ترال در جنوب کشور، گفت: متاسفانه با استفاده از ابزار‌ها و فنّاوری‌های پیشرفته صید ترال در آب‌‎های جنوب کشور صورت می‌گیرد.

نمایندۀ مردم میناب و جاسک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صید ترال به ذخایر آبزیان کشور آسیب جدی وارد می‌کند، ادامه داد: تلاش‌هایی در راستای جلوگیری از صید به روش ترال توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران صورت گرفته و تعدادی از کشتی‌های صیادی غیرقانونی نیز توقیف شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هفتۀ گذشته با فرماندهان پایگاه‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران و ارتش در جاسک دیدار داشته‌ام، عنوان کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی جلوگیری از فعالیت کشتی‌های صیادی غیرقانونی بود تا آسیبی به ذخایر آبزیان کشور وارد نشود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشتی‌های صیادی به روش ترال دارای مجوز صید در مناطق عمیق و دور از ساحل هستند، اما متاسفانه به صورت غیر قانونی به ساحل نزدیک و به محدوده صید لنج‌ها و قایق‌ها با تجهیزات سنتی وارد می‌شوند، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته صید غیرقانونی ترال به حداقل رسیده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار