۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

احداث بزرگترین مجتمع تجاری در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ازآغاز احداث بزرگترین مجتمع تجاری در این منطقه خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۵۴۱
احداث بزرگترین مجتمع تجاری در منطقه آزاد اروند
 
اسماعیل زمانی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: این مجتمع تجاری با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال سال آینده به بهره برداری می‌رسد. 
وی  اظهار داشت: این مجتمع تجاری تفریحی در موقعیتی منحصر به فرد در منطقه آزاد اروند در منطقه دیری فارم در مجاورت ساختمان جدید سازمان منطقه آزاد اروند و بین دو شهر بندر آبادان و خرمشهر قرار دارد.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: این مجتمع تجاری در آینده به یکی از مکان‌های گردشگری تبدیل خواهد شد و صد‌ها فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

زمانی گفت: ابعاد بزرگ این پروژه و ترکیب کاربری‌های همگن و متنوع آن به گونه‌ای طراحی و در نظر گرفته شده است که توجه کاربران فرامنطقه‌ای را به خود جلب خواهد نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ظرفیت‌های موجود در منطقه را یکی از عوامل موفقیت این پروژه دانست و اظهار داشت: بهره‌مندی از امتیاز بی‌شمار تجارت در منطقه آزاد اروند، در کنار دسترسی راه‌های دریایی، خطوط ریلی  و هوایی، آیندۀ درخشان برای این منطقه رقم خواهد زد.

بزرگترین مجموعه تجاری تفریحی منطقه آزاد اروند در سه طبقه جمعاً به مساحت ۲۳هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع احداث می‌شود.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهر‌های آبادان، خرمشهر و مینوشهر (جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانۀ اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشور‌های عراق و کویت با داشتن ظرفیت‌های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار