۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹

کرونا؛ حضور گردشگران کیش را به صفر رساند/ لغو تمام سفر‌های دریایی و هوایی به کیش

رئیس جامعه هتل داران سازمان منطقه آزاد کیش از تعطیلی تمام هتل‌های جزیره تا پایان شیوع کرونا در کشور به منظور جلوگیری از ورود گردشگران به کیش خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۳
کرونا؛ حضور گردشگران کیش را به صفر رساند/ لغو تمام سفر‌های دریایی و هوایی به کیش
مسیح الله صفا در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به اینکه جزیره کیش همواره یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود، هر ساله از اسفند ماه شاهد حضور تعداد زیادی گردشگر به این جزیره هستیم.

رئیس جامعه هتل داران سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه در اسفند ماه با وجود شیوع کرونا همچنان شاهد حضور گردشگران به جزیره کیش بودیم در راستای حفظ سلامت کیش وند‌ها و به دستور رئیس سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ بیست و سوم اسفند ماه اجازه ورود گردشگران به جزیره کیش داده نشد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تدابیر اخذ شده در راستای لغو سفر‌های دریایی به جزیره کیش و نیز لغو پرواز‌های هوایی از روز ۲۸ اسفند به جزیره، هم اکنون حضور گردشگران به جزیره کیش به صفر رسیده است که امیدواریم این وضعیت تا رفع کامل شیوع بیماری کرونا ادامه داشته باشد.

این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی اذعان داشت: هم‌اکنون تمام واحد‌های اقامتی جزیره شامل ۵۱ هتل با پنج هزار و ۵۰۰ اتاق و ۱۶ هزار تخت به طور کامل تعطیل شده اند و کارکنان غیر‌بومی هتل‌ها در خوابگاه‌های هتل اقامت کرده و از خدمات پذیرایی رایگاه بهره‌مند می‌شوند.

وی همچنین از تعطیلی تمام خدمات گردشگری در جزیره کیش خبر داد و گفت: همزمان با تعطیلی هتل‌ها و لغو سفر‌های دریایی و هوایی تمام رستوران‌ها و کلوپ‌های تفریحی جزیره نیز که به نوعی در خدمت ارائه سرویس به گردشگران بودند، تعطیل شده‌اند.

به گفته رئیس جامعه هتل داران سازمان منطقه آزاد کیش، نوروز سال گشته ۲۵۰ هزار نفر گردشگر به جزیره کیش وارد شده بودند که با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رفت در نوروز ۹۹ شاهد ورود حداقل ۳۰۰ هزار نفر گردشگر به جزیره کیش باشیم.

صفا اظهار امیدواری کرد: پس از رفع مشکلات ناشی از بیماری کرونا، بتوانیم بهترین خدمات گردشگری را به مسافران ورودی به جزیره کیش ارائه دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار