۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور :

خسارات وارده به مردم آبادان و خرمشهر جبران می‌شود

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به منظور بررسی میزان خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی به مناطق بحران زده خرمشهر و آبادان رفت.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۵۵۴۶
خسارات وارده به مردم آبادان و خرمشهر جبران خواهد شد
 
به گزارش خبرنگار مانا، اسماعیل نجار در این بازدید بر رفع مشکل معضل آبگرفتگی مناطق مختلف شهر‌های آبادان و خرمشهر تأکید کرد.

وی گفت: گروه‌های مردمی و جهادی به همراه دستگاه‌های اجرایی با همه توان وامکانات در حال غلبه بر بحران آبگرفتگی و هدایت آب باران به سمت اروندرود، کارون و بهمنشیر هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشوردر بازدید از چند ایستگاه پمپاژ خواستار اصلاح و ساماندهی ایستگاه‌های فاضلاب شهر‌های آبادان و خرمشهر با هدف پیشگیری از بحران آبگرفتگی شد.

نجار قول داد خسارات وارده به مردم آبادان و خرمشهر جبران خواهد شد.

وی از پرداخت ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به هر یک از خانوار‌های آسیب دیده از آبگرفتگی خبر داد و گفت: حدود یک‌هزار واحد مسکونی در آبادان و خرمشهر بر اثر آبگرفتگی دچار خسارت شده اند و هم اکنون تیم‌های ارزیاب در حال برآورد خسارات وارده به مردم هستند.

نجار در ادامه از بازگشت وضعیت عادی به شهر‌های آبادان و خرمشهر طی دو روز آینده خبر داد و گفت: بسیاری از مناطق بحران زده آبادان و خرمشهر از آب خارج شده اند.

معاون وزیر کشور در ادامه گفت: تا ازسرگیری زندگی عادی مردم، در کنار آنان خواهیم بود و دولت از هیچ کمکی برای جبران خسارات مضایقه نخواهد کرد.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز از مناطقی که دچار آبگرفتگی شده اند بازدید کرد.

بر اثر بارندگی‌های شدید دوشنبه هفته گذشته، بخش‌های وسیعی از شهر‌های بندری آبادان و خرمشهر دچار آبگرفتگی شدند.

میزان بارندگی‌های سیل آسا در آبادان ۱۱۲ و خرمشهر ۱۱۰ میلیمتر بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار