۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
در بندر چابهار برگزار شد؛

مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناورهای سنتی

مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناورهای سنتی
رئیس اداره مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و HSE اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از برگزاری مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناور‌های سنتی در بندر شهید کلانتری چابهار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۹
به گزارش مانا، علی‌اکبر جعفری اظهار کرد: این مانور با حضور تیم‌های آتش‌نشانی بندر و اداره مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE همزمان با پنجمین روز هفته پدافند غیر‌عامل در اسکله شماره ۴ بندر شهید کلانتری چابهار برگزار شد.
وی سنجش توان عملیاتی تیم‌های آتش‌نشانی، نیرو‌های واحد‌های دریایی و تیم‌های عملیاتی بندر، تمرین ارتباطات و فرماندهی حوادث در مواقع اضطراری و بررسی نقاط ضعف و قوت نیرو‌ها را از اهداف برگزاری این مانور اعلام کرد.
رئیس اداره مدیریت بحران، پدافند غیر‌عامل و HSE اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این‌که برگزاری این گونه مانور‌ها می‌تواند نقش مهمی را در افزایش آمادگی نیرو‌ها برای مقابله با حوادث ایفا کند خاطرنشان کرد: نیرو‌های دریایی و بندری، ادارات ایمنی و حفاظت محیط زیست دریایی، برق و تأسیسات و یگان حفاظت بندر چابهار نیز در برگزاری این مانور همکاری داشتند.
به گفته جعفری، در این مانور از تجهیزاتی مانند شناور آتش‌خوار، جرثقیل، شناور مقابله با آلودگی، خودرو‌های سبک و سنگین آتش نشانی، شناور‌ سنتی، آمبولانس، خودروی امداد و نجات و کارتریج دودزا استفاده شد.
 
مانور امداد و نجات و اطفای حریق شناورهای سنتی
ارسال نظرات
آخرین اخبار