۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

بنادر انگلیس برای اجرای برگزیت آماده نیستند

بنادر انگلیس برای اجرای برگزیت آماده نیستند
در صورت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بنادر این کشور هیچ برنامه ای برای عملی شدن این طرح ندارند.
کد خبر: ۸۲۹۲۲

به گزارش گروه بین الملل مانا، بر اساس نظرسنجی شرکت Odgers Berndtson از میان صد شرکتی که فعالیت های بندری انجام می دهند تنها 16 درصد پاسخ مثبت داده اند که برای این طرح برنامه ریزی کرده و بقیه هیچ نوع برنامه ای را در پاسخ های خود قید نکرده اند.

"پل بوتوروت" رئیس اداره دریایی و حمل و نقل Odgers Berndtson در این زمینه بیان کرد اگرچه موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هنوز جنبه کاملا اجرایی پیدا نکرده است اما با این حال آمادگی شرکت ها در حد پایینی ارزیابی می شوند.

"ریچارد بالانتین" مدیری اجرایی شرکت تکنولوژی، اطلاعات و کسب و کار(BPA) نیز گفت: با توجه به اینکه هنوز در زمینه رابطه تجاری ما با اروپا پس از برگزیت هیچ اطمینانی وجود ندارد جای تعجب نیست که برخی از بنادر قادر به آماده سازی و اجرای کامل عملیات نباشند.

وی یادآور شد: اکثر صاحبان شرکت های دریایی نگران خروج ناگهانی و بدون نظارت از اتحادیه اروپا هستند. این درحالی است  که بسیاری از بخش های بندری خواهان تضمین هستند و معتقدند دولت باید برنامه های جایگزین خود را روشن کند و هر آنچه لازم است برای خروج بی برنامه و بی ضابطه از اتحادیه اروپا انجام دهد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار