۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

توسعه زیرساخت‌های گردشگری جزیره هرمز

مدیرکل هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان گفت: محوریت توسعه در هرمز با گردشگری خواهد بود و تلاش خواهیم کرد، براساس راهبرد استاندار هرمزگان ظرفیت های این جزیره برای رونق گردشگری به کار رود و توسعه زیرساخت ها شتاب بیشتری گیرد.
کد خبر: ۸۰۷۸۵

به گزارش مانا از هرمزگان، مرتضی محمودزاده در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی در جزیره هرمز، عنوان كرد: بنابر تاکید استاندار هرمزگان، عزم ویژه ای برای توسعه جزیره هرمز با محوریت توسعه گردشگری به وجود آمده است.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری هرمز و حضور بخش خصوصی پروژه های خوبی در دست اجراست که نتایج ارزشمندی برای مردم شریف اين جزیره به همراه خواهد داشت.

مدیرکل هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان تصريح كرد: تلاش خواهیم کرد با استفاده از همه ظرفیت های موجود تمامی مشکلات و موانع موجود در مسیر تکمیل پروژه ها مرتفع شود و تکمیل طرح هاي بهسازی معابر و زیباسازی مبلمان شهری نقش مهمی در ایجاد اشتغال در جزیره هرمز خواهد داشت.

محمودزاده بيان داشت: محوریت توسعه در هرمز با گردشگری خواهد بود و تلاش خواهیم کرد، براساس راهبرد استاندار هرمزگان ظرفیت های این جزیره برای رونق گردشگری به کار رود و توسعه زیرساخت ها شتاب بیشتری گیرد.

برچسب ها: هرمز
ارسال نظرات
آخرین اخبار