۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

3500 نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ اعزام شدند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به راهیان نور دریایی و اعزام به جزیره خارگ تا 12 فروردین گفت: تاکنون سه هزار 500 نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ اعزام شدند.
کد خبر: ۸۰۲۳۳

سردار رمضان زیراهی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، با اشاره به فراهم شدن دو شناور برای اعزام کاروان راهیان نور دریایی خارگ اظهار داشت:  11 استان  برای شرکت در  کاروان راهیان نور دریایی خارگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کاروان راهیان نور دریایی خارگ روزانه 300 نفر اعزام می‌شوند گفت: در این سفر یک روزه حضور نسل جدید، دانشجویان و اساتید دانشگاه بسیار نمایان است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مدت زمان کاروان نور دریایی خارگ را سه روز دانست و با اشاره به اینکه یک روز آن در خارگ سپری می‌شود افزود: زائران در این اردوی دریایی از بیمارستان صحرایی، یادمان شهدا و تأسیسات نفتی جزیره مقاوم خارگ دیدن می‌کنند.

وی بیان کرد: در دو روز دیگر سفر شرکت‌کنندگان در این اردوها از موزه شهید رئیسعلی دلواری، موزه دریانوردی بوشهر و مرکز اطلاعات نیروگاه اتمی دیدن می‌کنند.

سردار زیراهی، با بیان اینکه کاروان نور دریایی خارگ تا 12 فروردین ادامه دارد، افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان برنامه‌های اعزام کاروان راهیان نور دریایی در مجموع پنج هزار نفر به جزیره خارگ اعزام شوند.

وی با اشاره به اعزام 11 کاروان به خارگ گفت: تاکنون سه هزار و 500 نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ در قالب 11 کاروان از 11 استان اعزام شده‌اند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار