۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

کشتیرانی مرسک در پی کسب و کار جدید

شرکت مرسک در پی آن است، خدمات حمل‌ونقل به صاحبان کالا را به شبکه‌‌ یکپارچه جهانی تبدیل کند.
نویسنده: الهام قربانی
کد خبر: ۷۸۶۲۰
کشتیرانی مرسک در پی کسب و کار جدیدبه گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت کشتیرانی مرسک دانمارک در پی آن است تا خدمات حمل‌ونقل به صاحبان کالا را به شبکه‌‌ یکپارچه جهانی تبدیل کند. این شرکت قصد دارد از لحظه تحویل کالا از مشتری تا رساندن آن به مقصد موردنظر تنها منبع تأمین خدمات لجستیکی برای مشتری، صورت حسابی باشد که در اختیار دارد.
مدیرعامل مرسک اعلام کرد: ما می‌خواهیم صاحبان کالا که متقاضی حمل محموله‌ای از نقطه‌ای از زمین به نقطه دیگر هستند تنها با مرسک طرف حساب باشند. ما باید بتوانیم کانتینرها را از بندری به بندر دیگر انتقال دهیم، خدمات درون خشکی را ارائه کنیم، کارگزارانی جهت انجام امور گمرکی در محل داشته باشیم، کالاها را بیمه و تأمین سرمایه کنیم و سایر خدمات مربوطه را ارائه دهیم.
وی افزود: در نهایت چنین مدل کسب‌وکاری همچون خدمات لجستیکی خواهد بود که UPS یا FedEX به مشتریان خود ارائه می‌کند.
مرسک امیدوار است، بتواند در طول دو سال آینده 400 میلیون دلار از طریق هم‌افزایی ایجاد شده در این بخش به دست بیاورد. به این ترتیب، پیش‌بینی می‌شود با انتقال فعالیت‌های بیشتر از سوی هامبورگ سود و مرسک لاین، بهره‌برداری از ترمینال‌های APM افزایش یابد.
درآمد ترمینال‌های APMT از سال 2015 کاهش یافته است و مرسک اعلام کرده است، برخی از 74 ترمینالش تضعیف شده‌اند.
APMT در حال توسعه و سرمایه‌گذاری در پنج مورد از ترمینا‌ل‌های خود است.
این ترمینال‌ها Moin در کاستاریکا، Tema در جنوا، TM2 در طنجه (مراکش)، Vado در ایتالیا، و Abidjan در ساحل عاج هستند.
مدیرعامل APMT اعلام کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها هنوز منجر به کسب درآمد نشده‌اند. ما به این زودی برنامه‌ای برای شروع پروژه جدیدی نداریم و فعلاً به طور جدی در زمینه کاهش هزینه دارایی‌هایمان کار می‌کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار