روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

آبهای خلیج فارس مواج و طوفانی است/دریانوردان احتیاط کنند

مدیرکل هواشناسی خوزستان اعلام کرد: آبهای شمال غرب خلیج فارس تا روز جمعه مواج، طوفانی و متلاطم خواهد بود.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۸۰۶۵
آبهای خلیج فارس مواج و طوفانی است/دریانوردان احتیاط کنند
کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: براساس نقشه ها و مدل های هواشناسی، به علت وزش بادهای شدید، آبهای شمال غرب خلیج فارس برای تردد شناورهای دریایی مناسب نیست.
وی از قایق ها و شناورهای دریایی خواست تا اطلاع بعدی ترددهای دریایی خود را در محدوده آبهای شمال غرب خلیج فارس به تعویق بیندازند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان از عموم دریانوردان استان خوزستان خواست آخرین تغییرات وضعیت هواشناسی را از کانال اطلاع رسانی هواشناسی خوزستان از طریق گوشی های هوشمند دریافت کنند.
بهادری در ادامه به دریانوردان توصیه کرد پس ازاطمینان مساعد بودن وضعیت آبهای شمال غرب خلیج فارس، سفرهای دریایی خود را از سرگیرند. مدیریت بحران استانداری خوزستان با استناد به گزارش هواشناسی استان، ازصاحبان شناورهای دریایی و صیادی بنادر خوزستان خواست تا بهبود وضعیت جوی، به آبهای شمال غرب خلیج فارس سفر نکنند.
معاونت صید و صیادی شیلات خوزستان از قایق ها و شناورهای صیادی خواست فعالیت خود را تا سه روز آینده متوقف کنند تا دچار حادثه ای نشوند. در سال جاری شناورهای دریایی خوزستان بارها به علت شرایط نامساعد جوی از رفتن به آبهای شمال غرب خلیج فارس منع شدند. اطلاع رسانی بهنگام به دریانوردان خوزستانی سبب شده در سال جاری حوادث دریایی در آبهای شمال غرب خلیج فارس رخ ندهد. حدود سه هزار شناور و قایق صیادی در ناوگان صید و صیادی خوزستان فعال هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار