روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

رونمایی از نانو ماسک جلبک دریایی

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری؛ در حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از نانو ماسک جلبک دریایی، رونمایی شد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۷۷۰۱
 رونمایی از نانو ماسک جلبک دریایی
به گزارش مانا, همزمان با هفته پژوهش و فناوری ملی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که در تهران برگزار شد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از نانو ماسک جلبک دریایی، محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری هرمزگان رونمایی شد.
این محصول مکمل تغذیه پوست است که از سوی  دکتر فاطمه عیدی قلعه قاضی در شرکت دانش بنیان فناوران زیست سبز دریا تولید و به مرحله فروش رسیده است.
این محصول با بهره گیری مواد حاصل از فن آوری نانو بیوتکنولوژی و بیوپلیمرهای جلبک های خلیج فارس تولید شده است که موثر در درمان لک، آکنه، لیفتینگ،شاداب کننده و ... است.
علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در مراسم رونمایی از این محصول گفت: شرکت دانش بنیان فناوران زیست سبز دریا با بهره گیری از ظرفیت های موجود در هرمزگان و استفاده از منابع دریایی توانسته این محصول را به بازار عرضه کند.
به گفته وی، پارک هرمزگان هر ساله یکی از محصولات ارزشمندی که به مرحله تولید و فروش رسیده برای رونمایی ملی انتخاب می کند که خوشبختانه در داوری صورت گرفته به عنوان فناوری منتخب کشوری برای رونمایی انتخاب شد.
وی ابراز امیدواری کرد، این شرکت بتواند با فروش محصولات خود زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی برای ساحل نشینان  و نیز نیاز کشور را در این زمینه فراهم آورد.
برچسب ها: جلبک دریایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار