۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

ملوانان نقشی حیاتی در صنعت کشتیرانی دارند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از دکتر محمد سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به واسطه توجه اساسی به حل معضلات کارگران صنعت کشتیرانی تشکر می کنم.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۷۶۲۴
ملوانان نقشی حیاتی در صنعت کشتیرانی دارندبه گزارش خبرنگار مانا، علیرضا محجوب در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سابقه تاریخی ایران در صنعت کشتیرانی گفت: از دیرباز ایرانیان در دریا حاضر بوده اند اما در دوران تازه به واسطه توجه به راه ابریشم و راه های زمینی نسبت به دریا دچار غفلت شدیم.
وی به واسطه اینکه 80 درصد کالاها از طریق دریا جابجا می شود نقش کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در تامین مایحتاج کشور بسیار مهم و حیاتی ارزیابی کرد.
محجوب تحرک اقتصادی در حوزه دریا را مهم دانست و افزود: ملوانان به عنوان کارگران دریا نقش بزرگی در این صنعت حیاتی ایفا می کنند آنها موتور محرک این صنعت هستند که به عناوین مختلف در این عرصه فعالیت دارند.
وی  در ادامه اظهارات خود از دکتر محمد سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به واسطه توجه اساسی به حل معضلات کارگران صنعت کشتیرانی تشکر کرد.
این نماینده مجلس ضمن تاکید بر توجه به رفاه خانواده ها و زندگی ملوانان و فعالان عرصه کشتیرانی تصریح کرد: ما بدهکار کارگران این صنعت هستیم و باید اذعان کرد که دکتر سعیدی با کمک به این قشر یک حرکت بی مانند را در این عرصه ایجاد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار