۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

لجستیک بین الملل مدیریت زنجیره جهانی تدارکات

نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۷۵۷۹
لجستیک بین الملل مدیریت زنجیره جهانی تدارکات
به گزارش خبرنگار مانا، کتاب لجستیک بین الملل مدیریت زنجیره جهانی تدارکات به قلم داگلاس لانگ و همایون اسدی تالیف شده است.
داگلاس لانگ این کتاب را بیشتر با نگاه فرستنده تنظیم کرده بود اما همایون اسدی با افزایش مواردی در فصول مربوط به حمل و نقل اعم از ترکیبی، دریایی، دریانوردی در آبراه های داخلی و دریاچه ها، خطوط لوله، جاده و ریل والبته هوایی، چه در ایران چه در جای دیگری از این کره خاکی، چهره فصول کتاب را به طور کامل بازسازی کرده است. 
دیباچه ای بر لجستیک بین الملل، تجارت و تدارکات جهانی، مدیریت زنجیره تدارکات جهانی، برنامه ریزی راهبردی، برنامه ریزی ترابری، حمل و نقل بین وجهی و حمل و نقل زمینی، کشتیرانی، حمل و نقل هوایی، بنادر و تاسیسات، گمرک و مقررات آن، تدارک و تنظیم اسناد برای تجارت، تامین مالی تجارت، امنیت، واسطه های خدماتی تجارت و اتحادهای عملیاتی ، مدیریت موجودی، سامانه های اطلاعات و لجستیک عمومی هفده فصل این کتاب 840 صفحه ای را تشکیل می دهد.
داگلاس لانگ مدرس دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، نه تنها از آخرین متون لجستیک برای نگارش این کتاب بهره برده بلکه بر پایه سفرهایش به 120 کشور جهان و نیز تجربه خویش در یک کشتیرانی بزرگ بین المللی چارچوب این کتاب را بنا گذاشت. 
ماموریت این کتاب آشنا کردن خوانندگان با مفاهیم لجستیک است.
برچسب ها: لجستیک
ارسال نظرات
آخرین اخبار