۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ناو موشک انداز سپر نماد تعهد ایران در دریای خزر است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناو موشک انداز سپر نماد تعهد نیروی دریایی برای امنیت صلح در دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی است.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۷۵۵۶
ناو موشک انداز سپر نماد تعهد ایران در دریای خزر است
به گزارش خبرنگار مانا از گیلان، امیر دریادار حسین خانزادی دقایقی پیش در مراسم الحاق ناو موشک انداز سپر به ناوگان شمال با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: دریا فرصت بزرگی بوده و قدرت و ثروت به منزله آن افزایش می یابد. 
وی با بیان اینکه حضور اثربخش در دریا و بهره گیری از آن مزیت های زیادی قرار داده است، افزود: تمام حوزه های سیاست، فرهنگ و... تحت تاثیر دریا است. 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دریا فرصت مناسبی برای گسترش گفتمان سیاسی است، تصریح کرد: گسترش گفتمان سیاسی برای تاثیرگذاری جهانی، امنیت جمعی، منافع ملی، امنیت و صلح و پایداری از فرصت های بارز دریا است. 
وی ایران را کشوری دریایی خواند و بیان کرد: نیروی دریایی مظهر اقتدار ملت در دریا بوده و حضور اثربخش این نیرو در دریا، بازدارندگی دارد. 
خانزاده تجهیزات در کنار نیروی دریایی کارآمد را دارای نقش مهم و بازدارنده دانست و خاطرنشان کرد: ناو موشک انداز سپر مکمل ظرفیت های نیروی دریایی است. 
وی ناو موشک انداز سپر را نماد تعهد دریایی خواند و یادآور شد: این ناو نماد تعهد نیروی دریایی برای امنیت صلح در دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی است. 
به گزارش مانا، در این مراسم گزارشی از روند ساخت و تجهیز ناو موشک انداز سپر به وزیر دفاع ارائه شد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار