۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل بنادر و فرودگاه بوشهر منعقد شد

تفاهم نامه همکاری و همگرایی دو مجموعه بنادر و دریانوردی و فرودگاه‌های استان بوشهر برای نجات جان دریانوردان و مسافران دریایی و سانحه دیدگان هوایی در دریا منعقد شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۷۴۶۸
تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل بنادر و فرودگاه بوشهر منعقد شدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: این تفاهم نامه در اجرای مفاد کنوانسیون بین المللی جستجو و نجات دریایی SAR برای استفاده بهینه از امکانات و ارتقای سطح همکاری ها بنادر و دریانوردی و فرودگاه های استان بوشهر امضا شده است.
محمد مهدی بنچاری افزود: هدف از امضای این تفاهم نامه هشت ماده ای فراهم آوردن زمینه مناسب همکاری این دو ارگان استراتژیک برای ارائه خدمات مطلوب جست وجو و نجات در سوانح دریایی و هوایی و ارتقای سطح کارآیی و اثربخشی این گونه خدمات به منظور پیشگیری و کاهش تلفات جانی و مالی در آبهای استان بوشهر است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: تبادل اطلاعات، اطلاع رسانی سریع و بموقع در زمان وقوع سوانح، مشارکت در عملیات ها و مانورهای جست و جو و نجات دریایی و هوایی، شرکت در برنامه های آموزشی و حضور در نشست کارشناسی مشترک سوانح از جمله تعهدات دو طرف در این تفاهم نامه است.
بنچاری گفت: این تفاهم‌نامه بر همکاری و همگرایی این دو مجموعه برای نجات جان دریانوردان و مسافران دریایی و سانحه دیدگان هوایی در دریا تاکید دارد.
وی افزود: در ارتباط با خدمات آتش نشانی نیز براساس تفاهم نامه امضا شده دو طرف در مواقع اضطراری از ظرفیت های یکدیگر استفاده می کنند.
بنچاری یادآور شد: هشت ایستگاه مخابراتی، پنج مرکز جست و جو و نجات دریایی از جمله ظرفیت های اداره کل بنادر و دریانوردی در زمینه جست و جو و نجات دریایی است.
برچسب ها: تفاهم نامه بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار