۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

قطع گسترده برق در مناطق ساحلی خوزستان

قطع گسترده برق در مناطق ساحلی خوزستان، علاوه بر اینکه مشکلاتی برای ساکنان شهرهای بندری آبادان، خرمشهر و اروندکناربوجود آورد فعالیت اقتصادی و تجاری در این شهرها را به صورت نیمه تعطیل درآورد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۷۱۶۵
قطع گسترده برق در مناطق ساحلی خوزستان
به گزارش خبرنگار مانا ، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علت قطع برق در روزدوشنبه را وقوع مه غلیظ و گرد و غبار محلی اعلام کرد.
قطع برق همچنین فعالیت بندری و گمرکی آبادان، اروندکنار، چوئبده و خرمشهر را برای ساعاتی متوقف و مراجعه کنندگان به این ادارات را سرگردان کرد.
ماموران برق پس از ساعتها تلاش توانستند مشکل قطعی برق را تا حدودی زیادی برطرف کنند. گرد و غبار توام با شرجی و رطوبت بالا بار دیگر ساکنان ساحلی خوزستان را با مشکلاتی مواجه و تعدادی از شهروندان را راهی مراکز درمانی کرد.
گفته می شود با وقوع دوباره پدیده مه غلیظ و آسیب رسیدن به تاسیسات برق احتمال قطعی دوباره برق وجود دارد. شهرهای ساحلی وبندری خوزستان بارها در سال جاری بویژه در فصل گرما با قطعی گسترده برق و در مواقع با قطع طولانی مدت آب مواجه بودند.
مناطق ساحلی خوزستان به جزو نقاط بدآب و هوای خوزستان محسوب می شود. در تابستان امسال تعدادی زیادی از شهروندان ساکن در مناطق ساحلی خوزستان به شرایط نامساعد جوی و سخت شدن زندگی ، شهرو دیار خود را ترک کرده و در مناطق خوش آب و هوا بخصوص شیراز ساکن شدند.
برچسب ها: خوزستان شرجی
ارسال نظرات
آخرین اخبار