۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

خط کانتینری APL سرویس جدید راه اندازی کرد

خط کانتینری APL از راه اندازی خدمات جدید در تنگه های کره-چین موسوم به KCS خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۶۸۹۸
خط کانتینری APL سرویس جدید راه اندازی کرد
به گزارش گروه بین الملل مانا، خط جدید APL در مسیر تنگه های کره-چین با نام تجاری KCS به بازارهای کلیدی آسیا از جمله چین، کره، سنگاپور، مالزی، اندونزی و فیلیپین خدمات رسانی می کند.
بر اساس این گزارش، سرویس هفتگی KCS اتصال بین Nansha در جنوب چین و تنگه های سنگاپور، بندر Klang و اندونزی را برقرار می کند و ترانزیت ویژه ای بین اندونزی و نانیلا ارائه می دهد. شناورهای این خط در Lianyungang واقع در Jiangsu پهلو می گیرند که تعداد محدودی از شناورها به آن دسترسی دارند.
سرویس خدمات رسانی KCS، نقش خط کانتینری APL را در داخل آسیا، منطقه ای که شناورها در تلاشتند تا حضورشان را در آن و بعنوان یک مسیر پیشگام در اقیانوس تقویت کنند- بیش از پیش قدرتمند می سازد. در همین راستا، ظرفیت های جدید برای خدمات رسانی اضافه می شوند که به خط کانتینری APL اجازه می دهد تا حمل محمولات را از آسیای شمالی به شبکه ای از بنادر در آسیای جنوب شرقی میسر سازد. همچنین این خط جدید، برای حمل کنندگان کالا گزینۀ پیشنهادی دیگری دارد که به دنبال آن، حمل کنندگان می توانند تعادل را برای دسترسی به بازار و مزایای رقابتی فراهم کنند.
خط سرویس دهی KCS با پنج فروند شناور پاناماکس و از طریق توافق تسهیم شناور با شرکت دریانوردی Cheng Lie فعالیت خواهد کرد.
نخستین سفر دریایی در این مسیر در تاریخ 18 ماه نوامبر سال جاری میلادی و از Dalian آغاز خواهد شد و چرخش بندری آن در بنادر Dalian، Xingang، Lianyungang، Kwangyang، Pusan، شانگهای، Nansha، سنگاپور، بندر Klang، جاکارتا، Surabaya و مانیلا انجام می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار