۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران پیشنهاد داد:

ایجاد کمیته مشترک برای توسعه فرهنگ دریایی

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: ارگان های دریایی باید یکپارچه عمل کنند و با ایجاد کمیته مشترک راهکارهای مناسبی برای توسعه فرهنگ دریایی بکار گیرند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۶۳۱۶
ایجاد کمیته مشترک برای توسعه فرهنگ دریایی
سیروس کیان ارثی در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه توسعه فرهنگ دریایی احتیاج به زیرساخت های جدید دارد، افزود: بخش های مختلف دریایی مانند نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در روابط عمومی های خود از طریق ساخت فیلم، تهیه بروشور و بازدید از خانواده های دریایی در جهت توسعه فرهنگ دریایی گام برمی دارند اما ایجاد فرهنگ دریایی در کشور نیاز به زیر ساخت اصلی به خصوص در تهران و مراکز اصلی کشور دارد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ دریایی باید توسط ستادهای دریایی در ارگان های دریایی صورت گیرد که ایجاد چنین ستادهایی جزو برنامه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران است. 
وی در خصوص نقش سازمان بنادر به عنوان مرجع دریایی کشور در توسعه فرهنگ دریایی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی و ارگان های دریایی باید با یکدیگر یکپارچه عمل کنند و با ایجاد روابط نزدیکر با یکدیگر و ایجاد کمیته مشترک راهکارهای مناسبی را برای بهبود روش در بنادر کشور، کشتیرانی و نفتکش بوجود آورند. 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با همکاری سایر نهادها و ارگان های دریایی راه های مناسبتری را برای توسعه فرهگ دریایی بکار گیرد. 
برچسب ها: نفتکش فرهنگ دریا
ارسال نظرات
آخرین اخبار