۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

خرسندی مالکان فله خشک از بهبودی بازار

تمامی مالکان و اپراتورهای فله خشک شرکت کننده در دهمین گردهمایی کشتیرانی، خدمات دریایی و فراساحل سالانه Capital Link لندن معتقدند: صنعت فله خشک در مرحله آغازین بهبود قرار دارد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۶۲۶۷
خرسندی مالکان فله خشک از بهبودی بازار
به گزارش گروه بین الملل مانا، لویدزلیست نوشت: تمامی مالکان و اپراتورهای فله خشک در دهمین گردهمایی کشتیرانی، خدمات دریایی و فراساحل سالانه Capital Link که در لندن برگزار شد، لبخند بر لب داشتند و از بهبودی که مدت طولانی انتظار آن را می کشیدند، احساس شعف و شادمانی می کردند. جنز ایسمار " Jens Ismar مدیر اجرائی شرکت کشتیرانی فله خشک Western Bulk مستقر در اسلو نروژ گفت: مسیر رو به جلو است، اما نوسان نیز وجود خواهد داشت. 
این گزارش ادامه داد: گری وگل "Gary Voge" مدیر اجرائی شرکت Eagle Bulk آمریکا -یکی از بزرگترین اپراتورهای مالک شناورهای فله خشک سوپراماکس در دنیا- با احتیاط کمی بیشتر از بقیه گفت: صنعت فله خشک در مرحله آغازین بهبود قرار دارد.
بیرگیتی وارتدال" Birgitte Vartdal رئیس کشتیرانی فله خشک Golden Ocean مستقر در نروژ، معتقد بود، در صورتی که سفارشات دوباره افزایش یابد، ممکن است شاهد نوسان و ضعف در فله خشک باشیم.
لوکاس بارم پایس"Loukas Barmparis" رئیس شرکت Safe Bulkers ارائه دهنده خدمات حمل و نقل فله خشک مستقر در موناکو- شبه جزیره‌ای در قلب اروپا- پیش بینی کرد، بازار در سه ماه چهارم قوی خواهد بود وشرایط خوب بازار به Safe Bulkers کمک خواهد کرد که به نقطه سربه سر دست یابد.
وی در ادامه افزود: به دنبال پارامترهای فنی که در بازار نقش خواهند داشت، مانند قوانین مربوط به استفاده سوخت با سولفور پایین از سال 2020 و سیستم های مدیریت کنترل آب توازن هستیم.
هرمن بیلونگ "Herman Billung" رئیس شرکت کشتیرانی فله خشک Songa Bulk نروژ گفت: قوانین آب توازن بر روی قوانین اوراق سازی تاثیر خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نصب اسکرابرها مشکل و هزینه بردار خواهد بود، علاوه بر این فضای زیادی از شناورهای جدید را اشغال خواهند کرد، اطمینان داد شاهد استفاده بیشتر از سوخت های کم سولفور باشیم.
این گزارش در پایان نوشت: فله خشک اکنون در مسیر بهبودی قرار دارد، این در حالی است که بخش های دیگر مانند تانکرها امید به سال آینده و سال های پس از آن دوخته اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار