روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

سه شناور حامل کالای قاچاق درخوزستان توقیف شد

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف سه فروند شناور حامل بیش از 20میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای ساحلی خوزستان خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۵۹۲۴
سه شناور حامل کالای قاچاق درخوزستان توقیف شد
سردار عبدالله نظرپور در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: ماموران دریابانی فرماندهی پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آبهای ساحلی استان، در دو رشته عملیات جداگانه موفق شدند، سه فروند شناور تجاری حامل قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر این استان در حرکت بود شناسایی و متوقف کنند.
وی افزود: در جریان بازرسی از این شناورها، 342 دستگاه ماشین لباسشویی، 56 دستگاه کولر گازی ،208 دستگاه یخچال ،50 دستگاه ماشین ظرفشویی ،70دستگاه تلویزیون ،30 دستگاه مایکوفر،25 دستگاه چرخ گوشت ،25 دستگاه آبمیوه گیری،192دستگاه ماشین اصلاح، 60 دستگاه پنکه سقفی، پنج دستگاه فرگاز و594 متر پارچه که همگی قاچاق و بدون مجوز قانونی از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده کشف و ضبط کردند.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه گفت: در این ارتباط چند متهم به قاچاق کالا بازداشت و با قرار قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار نظرپور بر تداوم مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور از طریق آبهای شمال غرب خلیج فارس با هدف صیانت از نیروی کار وتولید داخلی تاکید کرد.
مقام معظم رهبری درسخنان نوروزی امسال، بر مبارزه قاطع و بدون ملاحظه با پدیده قاچاق سازمان یافته کالا تاکید کردند.
امسال حدود 500 میلیارد ریال کالای قاچاق در مناطق ساحلی خوزستان و آبهای شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شده است. 
برچسب ها: توقیف خوزستان
ارسال نظرات
آخرین اخبار