۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

اولین شناور وارد ترمینال فجیره شد

ترمینال های فجیره به مدیریت بنادر ابوظبی دبی میزبان ورود اولین شناور بود.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۷۵۴
اولین شناور وارد ترمینال فجیره شدبه گزارش گروه بین الملل مانا، شناور کانتینری فیدر موسوم به Dubia Alliance به اپراتوری Star Feeders اولین شناوری است که به دنبال امضای قرارداد انحصاری 35 ساله بین بندر فجیره و ابوظبی در ماه ژوئن سال جاری میلادی به ترمینال فجیره رسید.
بر اساس این گزارش و به موجب قرارداد، بندر ابوظبی حقوق انحصاری برای توسعه زیرساخت های بندری و اجرای عملیات مربوط به شناورهای کانتینری، حمل کالای عمومی، رو-رو و کروز را دارد. ترمینال های فجیره در نخستین روز ماه آگوست سال جاری میلادی تاسیس شد.
بر همین اساس، مدیرعامل بندر ابوظبی گفت: ما در آغاز راه مدیریت جدید ترمینال های فجیره و با همکاری بنادر ابوظبی و بندر فُجیره هستیم.
وی ادامه داد: سرمایه گذاری در زیرساخت بندری زمانی طولانی نیاز دارد تا توسعه و عملیات بندری و ترمینالی را در UAE قدرت بخشد. در این میان، رشد اقتصاد دانش بنیان و متنوع نقش استراتژیک فجیره در رشد تجارت و دریایی UAE را به خوبی نشان می دهد.
مدیرعامل ترمینال های فجیره در پایان این خبر گفت: با توجه به بهره مندی از تجارت و بکارگیری روش های حاصل از مدیریت و بنادر اصلی مانند Zayad و خلیفه، قصد داریم آموزه های ارزشمند را به ترمینال های فجیره منتقل کنیم و از سینرجی های تجاری و بازرگانی موجود برای افزایش ارزش پیشنهادی به مشتریان استفاده و همزمان تجارت کارآمد را تقویت کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار