۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

جابه جایی کانتینری بنادر چین رشد کرد

جابه جایی کانتینری بنادر کشتیرانی کاسکو چین در ماه جولای سال جاری میلادی رشد 17 درصدی را تجربه کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۶۶۴
جابه جایی کانتینری بنادر چین رشد کرد
به گزارش گروه بین الملل مانا جابه جایی کانتینری بنادر کشتیرانی کاسکو چین CSP با رسیدن به هفت میلیون و 700 هزار TEU در ماه جولای سال جاری میلادی، در مقایسه با شش میلیون و 500 هزارTEU مدت مشابه سال گذشته، افزایش 17 درصدی را به نمایش گذاشت.
این گزارش ادامه داد: بهبود چشمگیر در منطقه Pearl River Delta دیده شد، به گونه ای که جابه جایی کانتینری از دو میلیون و 100 هزارTEU ماه جولای سال 2016 به دو میلیون و 500 هزار TEU در ماه جولای سال جاری میلادی افزایش یافت، که حکایت از رشد 19 درصدی دارد.
از سوی دیگر، ترمینال های کانتینری Yantian نیز با جابه جایی کانتینری یک میلیون و 200 هزار TEU در ماه جولای سال جاری میلادی، رشد 16 درصدی را به نمایش گذاشت، حتی ترمینال های پرچالش هنگ کنگ چین نیز شاهد افزایش درصد دو رقمی در جابه جایی کانتینری بودند.
افزون بر این، جابه جایی کانتینری در مناطق اصلی Yangtze River Delta و Bohai Ri نیز با رسیدن به یک میلیون و 700 هزارTEU و یک میلیون و 400 هزار TEU، به ترتیب رشد نه و شش درصدی را به همراه داشت، اگرچه سرعت رشد نسبت به مناطق دیگر خیلی آرام تر است، اما آمار جابه جایی ماه جولای مناطق مذکور حکایت از بهبود شرایط نسبت به ماه های گذشته دارد.
در ادامه این گزارش آمده است: در ساحل جنوب شرقی چین، جابه جایی کانتینری از 381 هزار و 700 TEU در ماه جولای سال گذشته به 434 هزار و 100 TEU در ماه جولای سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده است، ناگفته نماند، بخش اعظمی از این جابه جایی در ترمینال کانتینری Xiamen Ocean Gate و بنادر Jinjiang Pacific با رشد به ترتیب 73 و 60 درصدی، انجام شده است. 
جابه جایی ترمینال کانتینری بین المللی Qinzhou  نیز از 90 هزار و 100 TEU ماه جولای سال گذشته به 112 هزار و 600 TEU در ماه جولای سال جاری میلادی افزایش یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار