۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

ضرورت استفاده از نرم افزارهای چند رسانه‌ای در نداجا

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش بر ضرورت استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای در مراکز آموزشی نداجا تاکید کرد.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۵۵۹۴
ضرورت استفاده از نرم افزارهای چند رسانه‌ای در نداجابه گزارش خبرنگار مانا از گیلان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری بعد از ظهر امروز به همراه تعدادی از معاونان نیروی دریایی راهبردی از مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت بازدید کرد.
دریادار سیاری در جریان این بازدید بر ضرورت استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای در مراکز آموزشی نداجا تاکید کرد و لزوم ارتقای کیفیت کتب آموزشی و استمرار در تجدید نظر این کتب را مهم دانست و گفت: استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای در مراکز آموزشی نداجا امری ضروری است که این امر محقق شده و باید گام های بلند و موثرتری در این راستا برداشته شود.
وی با بیان اینکه بهره برداری از شبیه سازها در امر آموزش برای ما بسیار مهم است، افزود: از آنجا که دسترسی به اصل تجهیزات این نیرو در تمامی مراکز آموزشی میسّر نیست و نیز در راستای اجرایی شدن منویات فرماندهی معظم کل قوا پیرامون اقتصاد مقاومتی شایسته است که به موضوع شبیه سازها بیش از پیش تکیه کرد.
دریادار سیاری با تصریح بر اینکه این مرکز به عنوان یک مرجع آموزشی مهارتی مطرح است، ادامه داد: درصد بالایی از کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آموزش دیده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت هستند.
وی با اشاره به اینکه تمام فرماندهان باید نسبت به رعایت انضباط معنوی برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند، افزود: تمامی فرماندهان باید نظارت کامل بر اجرای انضباط ظاهری نفرات زیر مجموعه داشته باشند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه استاندارد سازی کلاس ها، به روز رسانی طرح درس ها و روش های تدریس از جمله اقدامات موثری است که باید در دستور کار قرار گیرد، یادآور شد: اجرای آموزش های مبتنی بر عمل بسیار حائز اهمیت است.
به گزارش خبرنگار مانا، دریادار سیاری از اماکن مختلف مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت شامل محل استراحت دانش آموزان، اماکن خدماتی و بهداشتی، بیمارستان تخصصی ولیعصر(عج) و ... بازدید کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش فردا از منطقه چهارم دریایی حضرت امام رضا(ع) در بندر انزلی بازدید می‌کند.
برچسب ها: نداجا
ارسال نظرات

نظرات کاربران

شرکت تجهیزات دریایی وتامین نیروی انسانی افق طلایی سیراف Iran (Islamic Republic of) ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
0
0
سلام وادب واحترام موافقم
ارادتمند کاپیتان هوشیار
آخرین اخبار