روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
فرمانده مرزبانی گیلان:

دریای گیلان 22 نفر را به کام خود کشید/ رشد 51 درصدی توقیف شناورها در گیلان

فرمانده مرزبانی گیلان از غرق شدن 22 نفر از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۵۵۰۲
دریای گیلان 22 نفر را به کام خود کشید/ رشد 51 درصدی توقیف شناورها در گیلانبه گزارش خبرنگار مانا از گیلان، سرهنگ کیاست سپهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره امنیت در استان های کشور به ویژه گیلان اظهار کرد: ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است که به صورت جزیره ای امن، نه تنها امنیت خود را حفظ کرده بلکه موجب حفظ امنیت در کشورهای همسایه نیز شده است.
وی با تاکید براینکه در مرزهای گیلان کوچک‌ترین ناامنی رصد نشده است خاطر نشان کرد: در بحث قاچاق مرزهای گیلان بسیار امن هستند و تنها مواردی که وجود داشته از استان های همجوار بوده است.
فرمانده مرزبانی گیلان به افزایش 65 درصدی کشفیات از ابتدای سال تاکنون در استان اشاره کرد و گفت: در بخش کشف مشروبات الکلی از ابتدای امسال تاکنون 25درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشتیم.
وی ادامه داد: امسال در بحث کشف قاچاق چوب و سلاح و مهمات صد درصد افزایش کشفیات داشتیم.
سپهری با اشاره به اینکه فرماندهی مرزبانی گیلان امسال در بحث توقیف شناورها 51 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: امسال در بحث سالم سازی دریا تاکنون از مرگ حتمی 13مسافر در حال غرق جلوگیری کردیم که این رقم برای مرزبانی ارزش به سزایی دارد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 22 نفر در گیلان جان خود را بر اثر غرق شدگی در دریا از دست داده اند، گفت: از 26 خرداد ماه امسال زمان بازگشایی طرح های سالمسازی دریا تاکنون 16 نفر در دریای گیلان غرق شدند که این آمار زیبنده گیلان نیست و رسانه ها باید مسافران را از خطرات شنا در مناطق ممنوعه شنا آگاه کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار