روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

هدف گذاری 800فرصت شغلی جدید در بندر شادگان

فرماندار شادگان از هدف گذاری 800 فرصت شغلی جدید با بهره برداری از سه بازارچه کالای ملوانی یا ته لنجی در بندر شادگان خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۵۴۴۱
هدف گذاری 800فرصت شغلی جدید در بندر شادگان
احمد جعفری نسب در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: در دو هفته آینده فاز اول نخستین بازارچه کالای ته لنجی با ایجاد 40فرصت شغلی به بهره برداری می رسد و در دو فاز بعدی این بازارچه ، سطح اشتغال به 200نفر خواهد رسید.
وی افزود: در دو سال آینده با بهره برداری کامل از سه بازارچه کالای ته لنجی که راه اندازی آنان از مصوبات مجلس شورای اسلامی است 800 جوان بومی جویای کار در این بازارچه ها جذب بازار کار می شوند.
فرماندار شادگان با بیان اینکه بازارچه های کالای ته لنجی، نیازها و کالاهای اساسی مردم این منطقه را تامین خواهد کرد که این خود می تواند جاذبه این بندر را دو چندان کند، خاطر نشان کرد: راه اندازی این بازارچه ها از مطالبات اصلی مردم این منطقه است.
فرماندار شادگان با بیان اینکه در سه سال اخیر که بندر و گمرک شادگان به بهره برداری رسیده اند 500فرصت شغلی ایجاد شده است، تصریح کرد: با راه اندازی بندر و گمرک شادگان، رونق اقتصادی در این منطقه بسیار بیشتر شده است.
جعفری نسب ابراز امیدواری کرد با طرح توسعه بندر و اسکله اصلی بندرگاه شادگان شاهد تردد شناورها با تناژ بالاتر باشیم. در حال حاضر شناورهای باری 500تنی می توانند در اسکله بندر شادگان پهلو بگیرند. در آبان ماه سال93 بندر شادگان افتتاح شد و سال گذشته نیز با مجوز وزارت کشور، به بندر تجاری تبدیل شد. با تبدیل بندرتجاری شادگان ، امکان واردات کالا در این بندر بخصوص واردات کالای ته لنجی فراهم شد. 
برچسب ها: شادگان بندر
ارسال نظرات
آخرین اخبار