هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

سرمایه گذاری مشترک BW LPG با کشتیرانی هند

شرکت BW LPG با شرکت خصوصی کشتیرانی هند برای سرمایه ذاری مشترک با سهم برابر 50/50 به توافق رسیدند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۳۳۶
سرمایه گذاری مشترک BW LPG با کشتیرانی هندبه گزارش گروه بین الملل مانا، بزرگترین مالک شناورهای حمل LPG موسوم به BW LPG با شرکت خصوصی کشتیرانی هند یک سرمایه گذاری مشترک با نام تجاری BW Global United LPG India Private Limited انجام داد که به موجب آن مالکیت و اجرای عملیات شناورهای حمل گاز برای حمل و نقل LPG در آب های هند صورت گیرد.
بر اساس این گزارش و به عنوان بخشی از سرمایه گذاری شرکت BW LPG دو فروند از شناورهای ناوگان خود موسوم به BW Boss و BW Energy را به شرکت کشتیرانی هند می فروشد و برای تحقق این هدف وارد مرحلۀ تازه ای از امضای قرارد فروش مزایده ای شناورها می شود.
بر همین اساس، مدیر شرکت BW LNG گفت: سرمایه گذاری مشترک به شرکت BW LPG امکان ایجاد پایه ای قوی را در هند به وجود می آورد. هند یکی از بزرگترین بازارهای واردکنندۀ LPG است. رشد LPG در هند نیز به موجب افزایش درخواست و حمایت کافیِ دولت از مصرف این گاز است. از سوی دیگر، سرمایه گذاری در زیرساخت های واردات، حجم جایگزینی و حمایت مستمرؤ دولت از بازار LPG سدآور خواهد بود. همچنین، بازار LPG به دنبال فرصت های روبه رشدی است که با در صورت وجود شرکای قابل اعتماد زمینۀ آن فراهم می آید.
شایان ذکر است شرکت BW LNG بزرگترین مالک و اپراتور شناورهای LPG است که در حال حاضر 54 فروند شناور شامل شناورهای VLGV و LGC را در ناوگان خود جای داده است. افزون بر آن، دو فروند شناورVLGC نوساز در این ناوگان به ظرفیت چهار میلیون و 500 هزار cbm فعالیت می کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار