۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

حضور 60 شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی

مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن از حضور 60 شرکت خارجی و داخلی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و شیلات خبر داد.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۵۳۱۹
حضور 60 شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریاییمحمود بندرچی در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در گیلان با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی شیلات، آبزیان، صیادی و تجهیزات وابسته به آن اظهار کرد: 10 تا 13 مردادماه جاری نمایشگاه مذکور در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.
وی به برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته به آن همزمان با نمایشگاه شیلات اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 60 شرکت داخلی و خارجی در دو نمایشگاه مذکور ثبت‌نام کردند.
مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن با بیان اینکه شرکت‌هایی از کشورهای دانمارک، لهستان، ترکیه، چین، سنگاپور، آلمان، آذربایجان و نروژ در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و شیلات دارای غرفه هستند، تصریح کرد: بهمن‌ماه سال گذشته فعالیت‌ها به منظور برگزاری نمایشگاه مذکور آغاز شد و سازمان شیلات ایران و گیلان در این زمینه تلاش بسیاری کردند.
بندرچی از برگزاری یکسری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و شیلات در منطقه آزاد انزلی خبر داد و افزود: جشنواره طبخ آبزیان با ابتکار سازمان شیلات گیلان برگزار می‌شود.
وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط سازمان صنایع دریایی برای نخستین مرتبه در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته به آن اشاره کرد و گفت: کارگاه «توانمندی‌های سازمان صنایع دریایی در صنعت گردشگری» از کارگاه‌های آموزشی عملیاتی و کاربردی محسوب می‌شود.
مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی «معرفی محصولات و موتورهای تولید داخلی و سیستم‌های رانش دریایی» در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته به آن، خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی شبیه‌سازی آموزش دریایی و نقش آن در افزایش ایمنی و کاهش ریسک در صنایع دریایی» از جمله کارگاه‌های تدارک دیده شده در نمایشگاه مذکور است.
بندرچی به برگزاری کارگاه آموزشی «توانمندی‌های سازمان صنایع دریایی در تولید موتورهای برشک‌لس» برای نخستین مرتبه به ابتکار سازمان صنایع دریایی ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته به آن اشاره کرد و گفت: در کنار کارگاه آموزشی طبخ غذا، یک گارگاه آموزشی با عنوان «پرورش ماهی در قفس» توسط شرکت‌های آکفالاین و آکفاگروپ کشور نروژ در نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، صیادی، تجهیزات و صنایع وابسته به آن تدارک دیده شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار