۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد:

وجود ۳۰۰ نقطه حادثه خیز در سواحل گیلان

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان از وجود ۳۰۰ نقطه حادثه خیز در سواحل این استان خبر داد و گفت: ۶۵ دهیار گیلان مسئول نقاط حادثه خیز هستند.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۴۹۳۲
 وجود ۳۰۰ نقطه حادثه خیز در سواحل گیلانبه گزارش خبرنگار مانا از گیلان، علی پورحسن صبح امروز در نخستین همایش ملی پیشگیری از غرق شدگی در دهکده ساحلی بندر انزلی با بیان اینکه گیلان دارای ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی است، اظهار کرد: ۹ شهرستان و ۶۵ روستای گیلان ساحلی هستند.
وی با اشاره به اینکه امسال ۴۰ طرح سالم سازی در گیلان راه اندازی شده است، گفت: ۸۰ شناگاه برای زنان و مردان در نظر گرفته شده است تا از طرح های سالم سازی برای شنا استفاده شود.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان از وجود ۳۰۰ نقطه حادثه خیز در سواحل این استان خبر داد و بیان کرد: ۶۵ دهیار مسئولیت این تعداد نقاط حادثه خیز در گیلان را به عهده دارند.
وی با ارائه آمار غرق شدگی در گیلان تصریح کرد: در سال ۹۴ تعداد ۳۴ نفر و در سال گذشته ۲۵ نفر در دریای گیلان غرق شدند که بیشتر اینها در خارج از طرح سالم سازی دریا بود که در ساعات بین هفت صبح تا هفت غروب رخ داد.
پورحسن با اشاره به اینکه ۹ کمیته برای ساماندهی سواحل گیلان تشکیل شده است، یادآور شد: آمار غرق شدگی مردان بیشتر از زنان است و باید در راستای کاهش غرق شدگی تلاش بیشتری شود
ارسال نظرات
آخرین اخبار