۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
جهانگیری:

راه‌آهن رشت‌ـ قزوین به جمهوری آذربایجان متصل می‌شود

معاون اول رئیس جمهور گفت: راه‌آهن رشت‌ـ قزوین به انزلی و آستارا و سپس جمهوری آذربایجان متصل می‌شود.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۴۶۸۱
راه‌آهن رشت‌ـ قزوین به جمهوری آذربایجان متصل می‌شود
به گزارش خبرنگار مانا از گیلان، اسحاق جهانگیری به همراه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمدعلی نجفی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری عصر امروز از مراحل اجرایی پروژه راه‌آهن رشت ـ قزوین بازدید کرد.
وی با تاکید بر تکمیل زیربناهای مورد نیاز استان گیلان از جمله راه آهن گفت: ما علاقه‌مند بودیم راه آهن رشت سریع‌تر به بهره برداری برسد اما محدودیت‌های بودجه دولت گاهی طرح‌های مهم کشور را با تاخیر مواجه می کند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه این راه آهن باید به انزلی و آستارا و سپس به جمهوری آذربایجان متصل شود، تصریح کرد: گیلان می تواند نقش منطقه‌ای و فراملی ایفا و استان‌های کشور را به یکدیگر متصل کند.
وی با اشاره به اینکه در این سفر موانع موجود بر سر راه تکمیل آزاد راه رشت ـ قزوین را بررسی می‌کنیم، گفت: این طرح مراحل نهایی شدن را طی می‌کند و باید به صورت کامل در اختیار مردم قرار گیرد ضمن اینکه فردا در جلسه شورای اداری استان راهکارها و موانع توسعه استان بررسی می شود.
جهانگیری به تلاش دولت دوازدهم در توسعه گیلان اشاره کرد و یادآور شد: به طور یقین دولت دوازدهم با انرژی و توان بیشتر برای حل مشکلات و برطرف کردن موانع توسعه استان گیلان گام بر می‌دارد.
به گزارش خبرنگار مانا، عصر امروز یک واحد صنعتی نیز با حضور جهانگیری در گیلان افتتاح می‌شود.
برچسب ها: راه آهن جهانگیری
ارسال نظرات
آخرین اخبار