۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

DNV GL سیستم سوخت یاب LNG را راه اندازی می کند

موسسه رده بندی DNV GL نروژ از راه اندازی سیستم جدید سوخت یاب در تجارت LNG خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۴۱۶۴
DNV GL سیستم سوخت یاب LNG را راه اندازی می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا، سیستم جدید سوخت یاب LNG با معرفی از سوی موسسه رده بندی DNV GL نروژ امکان دسترسی مالکان شناورها و شرکت های چارتر را مستقیماً به تامین کننندگان سوخت LNG و بدون هیچ هزینه ای فراهم می کند.
بر اساس این گزارش، راه اندازی سیستم سوخت یاب LNG امکان دسترسی به داده های مربوط به این نوع سوخت را به طور کاملا رایگان در دسترس علاقه مندان قرار می دهد.
این گزارش ضمن اشاره به قابل دسترس نبودن مراکز سوخت رسانی LNG ادامه داد: یکی از بزرگترین نگرانی های شناورداران عدم دسترسی سریع و عدم اطلاعات کافی آنان در خصوص مراکز سوخت رسانی و عدم دسترسی به پیشرفت های نوین و امکانات اخیر در این صنعت است که تمایل آنان برای استفاده از شناورهایی با سوخت LNG را کم رنگ کرده است.
از سوی دیگر، بسیاری از تامین کنندگان سوخت LNG تجمیع تقاضا برای ایجاد سرمایه گذاری را امری بسیار مشکل می دانند. بر همین اساس، مشاور ارشد محیط زیست موسسۀ رده بندی DNV GL گفت: سیستم سوخت یاب LNG امکان همکاری شناورداران و شرکت های چارتر را با تامین کنندگان سوخت تسهیل می کند چراکه فرصت هایی را در اختیا شناورداران می گذارد تا آنان نسبت به اهمیت نقش خود آگاه شوند و بر موانع جدید پیش رویِ تامین کنندگان در بازار غلبه کنند.
دسترسی به سیستم خدماتی سوخت یاب LNG این امکان را به مالکان می دهد که در کمترین زمان ممکن و به آسانی به تامین کنندگان سوخت دسترسی داشته باشند و آنان را نسبت به سوخت موردنیاز خود در مسیرهای مشخصی مطلع کنند. بر همین اساس، مالکان و شرکت های چارتر می توانند فرم درخواستی را به صورت رایگان پر کنند و در آن اطلاعاتی از قبیل محل دقیق، حجم سوخت مورد نیاز و تاریخ سوخت گیری را اعلام نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار