روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
از سوی صندوق توسعه صنایع دریایی صادر می شود:

صدور ضمانت نامه بانکی تا سقف 150 میلیارد ریال

معاون فنی و برنامه ریزی صندوق توسعه صنایع دریایی کشور گفت: این صندوق در سال جاری با مشارکت صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تا سقف 150 میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی صادر می کند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۳۴۸۶
صدور ضمانت نامه بانکی تا سقف 150 میلیارد ریال
به گزارش خبرنگار مانا، بهمن حروفی ابراهیمی در جلسه بررسی مشکلات صنایع دریایی خرمشهر گفت: صدور ضمانت نامه از سوی این صندوق در راستای بهبود صنایع دریایی کشور و در نهایت ایجاد اشتغال مولد در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید داخلی نامگذاری شده است صورت می گیرد.
وی افزود: صندوق توسعه صنایع دریایی علاوه بر ضمانت وام های زیر 10 میلیارد ریال، ضمانت پروژه های بزرگتررا با مشارکت صندوق ضمانت توسعه تعاون برعهده می گیرد.
حروفی ابراهیمی اظهار داشت: در سال گذشته از سوی این صندوق 43 فقره درخواست برای تعمیرات شناورها به بانک ها معرفی شد که امسال این رقم به 50 فقره خواهد رسید.
معاون فنی و برنامه ریزی صندوق توسعه صنایع دریایی گفت: امسال 300میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای توسعه صنایع دریایی کشور اختصاص می یابد.
وی بیان کرد: ازمحل اعتبارات صندوق توسعه صنایع دریایی 450 طرح به بانک های عامل معرفی شد که دو هزار و 500 میلیارد ریال معرفی نامه به بانک های عامل ابلاغ شد.همچنین یک سوم این اعتباربرای ساخت و تعمیر شناور اختصاص می یابد.
معاون فنی و برنامه ریزی صندوق توسعه صنایع دریایی در ادامه گفت: این صندوق از شرکت ها و واحدهای صنایع دریایی که در نمایشگاههای بین المللی شرکت کرده یا دستاوردهای دیگران را معرفی کنند حمایت می کند.
حروفی ابراهیمی به برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی بصره اشاره کرد و گفت: از حضور صنایع دریایی به ویژه صنایع معتبر در این نمایشگاه حمایت می شود.
 در این نشست مشکلات صاحبان صنایع دریایی خرمشهر که بیشتر مسایل مالی بانکی بود بررسی شد.
شایان ذکراست کشتی سازی اروندان و صنایع دریایی شهید موسوی خرمشهر وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دو صنعت مهم دریایی در خرمشهر هستند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار