۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

بزرگترین پروژه صنعت نفت در عسلویه به بهره برداری رسید

رئیس جمهور گفت: امروز با توان متخصصان ایرانی بزرگترین پروژه صنعت نفت در پارس جنوبی با سرمایه گذاری 20 میلیارد دلار وارد مدار تولید شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۳۴۲۳
بزرگترین پروژه صنعت نفت در عسلویه به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهردکتر حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های پارس جنوبی با قدردانی از تلاش متخصصان ایرانی اظهار داشت: در دولت یازدهم این چهارمین بار است که به شهرستان عسلویه و پارس جنوبی سفر می کنم و هر بار افتخار بیشتر متخصصان کارگران و مدیران به ارمغان می آورند.
رئیس جمهور با قدردانی از متخصصان، کارگران و مدیران افزود: امروز به حمدالله شاهد شکوفایی صبرها، مقاومت ها، ایستادگی و تلاش متخصصان هستیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه دیروز در صنعت دفاعی در تهران طرح های مهم صنعتی نظامی و جنگ افزار به بهره برداری رسید، گفت: همزمان دهها طرح جدید موشک زمین به دریا موشک زمین به هوا، زمین به زمین، هواپیماهای جنگنده و هلی کوپتر بودیم که برای هر ایرانی احساس غرور و افتخار است.
روحانی از کاهش تورم خبر داد و گفت: تورم 45 درصدی با تلاش دولت یازدهم به تک رقمی تبدیل شد و رشد اقتصادی کشور بعد از 12 سال برای نخستین بار از هشت درصدی عبور کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر توجه به مناطق پیرامونی پروژه های نفتی و گازی در عسلویه گفت: وزارت نفت باید به جامعه میزبان، عسلویه نخل تقی و کنگان توجه ویژه کند و مطالبات مردم در این زمینه محقق سازد.
برچسب ها: عسلویه روحانی
ارسال نظرات
آخرین اخبار