۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

رشد 11 درصدی ورود گردشگران نوروزی به مازندران

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از رشد 11 درصدی ورود گردشگران نوروزی به استان مازندران در ایام نوروز خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۳۲۸۲
رشد 11 درصدی ورود گردشگران نوروزی به مازندراندلاور بزرگ نیا در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از ماه ها قبل از پایان سال فعالیت خود را به منظور آمادگی برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی آغاز کرده بود.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، ادامه داد: این ستاد در قالب کمیته های مختلف نسبت به خدمات دهی به مسافران اقدامات لازم را در طول ایام نوروز انجام داد.
وی بیان داشت: بر اساس آمار اخذ شده طی ایام نوروز امسال، بیش از 12 میلیون و 200 هزار نفر شب در استان مازندران اقامت داشته اند.
این مقام مسئول در استان مازندران تصریح کرد: بنابراین در مجموع شاهد رشد 11 درصدی ورودی گردشگران نوروزی به استان مازندران در مقایسه با نوروز سال گذشته بوده ایم.
وی اذعان داشت: اکثر گردشگران ورودی به استان مازندران جهت استفاده از زیبایی های دریا به شهرستان های ساحلی سفر می کنند، لذا خدمات رسانی در این شهرستان ها بیش از سایر شهرستان های استان مورد نظارت و کنترل قرار می گیرد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، یادآور شد: قابل ذکر است که علاوه بر دریا، جنگل نیز گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.
وی با اشاره به اینکه استان مازندران هر ساله در ایام نوروز جز استان های برتر کشور در زمینه جذب گردشگر معرفی می شود، اذعان داشت: به همین دلیل امسال نیز تمام تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران پیش بینی شده بود.
این مقام مسئول در استان مازندران تاکید کرد: همانگونه که پیش بینی می شد، روستاهای گردشگری مازندران که به عنوان مقاصد بوم گردی تعیین شده بودند، بسیار مورد استقبال و توجه گردشگران نوروزی واقع شدند.
برچسب ها: مازندران
ارسال نظرات
آخرین اخبار