روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

ائتلاف بنادر سنگاپور و ژاپن با رواج سوخت LNG

مقامات دریایی دو کشور سنگاپور و ژاپن، با توجه به تغییر تدریجی ساختار صنعت کشتیرانی و رواج سوخت رسانی LNG اقدام به انعقاد تفاهمنامه همکاری های مشترک میان بنادر دو کشور کردند.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۷۳۲۴۶
ائتلاف بنادر سنگاپور و ژاپن با رواج سوخت LNG
به گزارش گروه بین الملل مانا، بر اساس قرارداد امضا شده میان سازمان بنادر و دریانوردی سنگاپور و وزارت حمل و نقل، زیرساخت و گردشگری ژاپن، بنادر دو کشور در زمینه مدیریت، برنامه ریزی و توسعه فن آوری در بنادر با یکدیگر همکاری می کنند.
بر اساس این گزارش، مدیر کل بنادر و کشتیرانی ژاپن اظهار داشت: در حال حاضر ابعاد کانتینربرها تغییر اساسی داشته است و با غول پیکر شدن آنها بنادر نیز نیازمند تغییر در خدمات رسانی و تعیین هرگونه راهکار و برنامه ریزی هستند. در همین خصوص قوانین جدیدی در خصوص آلاینده ها در عرصه کشتیرانی وضع شده است که  نیازمند بررسی بیشتر در خصوص رویارویی با آنان است.
"کیکوچی" ادامه داد: بنادر ژاپنی و سنگاپوری ملزم به در نظر گرفتن تغییرات در صنعت کشتیرانی هستند و همکاری آنها با یکدیگر به پیشبرد این هدف کمک شایانی می کند. 
همکاری میان بنادر دو کشور بر برقراری جلسات منظم در سنگاپور و ژاپن، همکاری روز افزون و تبادل اطلاعات و همچنین همکاری میان شرکت های اپراتور بندری و موسسات تحقیقاتی دلالت دارد. این تفاهم نامه همچنین در جهت انجام عملیات سوخت رسانی LNG در منطقه از طریق بندر یوکوهاما عملی خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار