روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

بزرگترین شناور کانتینری جهان به ائتلاف THE می پیوندد

بزرگترین شناور کانتینری جهان با نام تجاری MOL Triumph از ماه آوریل فعالیت خود را در مسیر تجاری آسیا- اروپای ائتلاف THE آغاز می کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۳۱۵۴
بزرگترین شناور کانتینری جهان به ائتلاف THE می پیونددبه گزارش گروه بین الملل مانا، بزرگترین شناور کانتینری جهان متعلق به خط کشتیرانی MOL ژاپن و ساخت کشتی سازی صنایع سنگین سامسونگ کرۀ جنوبی برای آغاز فعالیت خود از ماه آوریل سال جاری میلادی به مسیر تجاری آسیا-اروپا در ائتلاف THE می پیوندد.
بر اساس این گزارش مدیر خط کشتیرانی MOL گفت: گروه MOL از رونمایی شناور جدید کانتینری خود مجهز به تکنولوژی های روز دنیا با کارایی مصرف سوخت و عملکرد بالای زیست محیطی بسیار خرسند است. این شناور ظرفیتی برابر با 20 هزار و 150 TEU، 400 متر طول و 58.8 متر عرض دارد.
این گزارش ضمن اشاره به اولین سفر دریایی بزرگترین شناور کانتینری ادامه داد: شناور MOL Triumph اولین سفر دریایی خود را در خدمات FE2 ائتلاف THE از بندر Xingang آغاز و در بنادر Dalian، Qingdoa، شانگهای، نینگبو، هنگ کنگ، Yantian و سنگاپور پهلو خواهد گرفت. این شناور سپس ترانزیت را از کانال سوئز انجام خواهد داد و پیش از پهلوگیری در Tangier و جبل علی در مسیر بازگشت به آسیا از Tangier، Southampton، هامبورگ، روتردام وLe Havr گذر خواهد کرد.
شایان ذکر است، ائتلاف THE متشکل از شرکت کشتیرانی هاپاگ لوید، MOL، K Line،NYK ژاپن و یانگ مینگ تایوان است که تصمیم دارد بیش از 240 فروند شناور را در 32 خط خود با هدف ایجاد ارتباط بین 75 بندر بزرگ دنیا و از طریق آسیا، اروپای شمالی، مدیترانه، آمریکای شمالی، کانادا، مکزیک، آمریکای مرکزی، Caribbean، شبه قاره هند و خاورمیانه به کار گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار