۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

خلیج فارس در استان بوشهر مواج و متلاطم می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بوشهر ضمن بارش پراکنده و خفیف باران با وزش باد شدید، جنوب شرقی خلیج فارس در استان بوشهر مواج و متلاطم می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۳۰۳۵
خلیج فارس در استان بوشهر مواج و متلاطم می‌شودنادر شفیع‌خدایی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی از امروز (پنجشنبه) به استان بوشهر اظهار داشت: این سامانه وزش باد شدید جنوب شرقی با خود دارد که باعث گردوخاک، کاهش دید افقی و افزایش تلاطم دریا خواهد شد.
وی ادامه داد: امروز خلیج فارس به ویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر مواج بود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهربا اشاره به ادامه بارش‌های پراکنده باران تا روز شنبه در مناطق جنوبی، از ورود سامانه‌ای دیگر از روز یکشنبه خبر داد و گفت: این سامانه که شدت بارش آن بیشتر است سبب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.
شفیع‌خدایی افزود: از یکشنبه تا سه‌شنبه آینده، آسمان استان ابری همراه با رگبار باران رعدوبرق و وزش تندباد پیش بینی می‌شود و اوج شدت بارش‌ها دوشنبه پیش بینی می‌شود.
وی با اشاره به مواج بودن خلیج فارس در این مدت، تصریح کرد: به علت ناپایداری‌های جوی و افزایش سرعت باد در روزهای آینده ایجاد گردوخاک و کاهش دید به ویژه هنگام فعالیت سامانه بارشی دور از انتظار نیست.
برچسب ها: مواج بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار