۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
در بندر عباس:

کارگاه آموزشی تشریح الزامات شناورهای مسافربری برگزار شد

کارگاه آموزشی تشریح الزامات شناورهای مسافربری برای به روز رسانی و ارتقاء دانش بازرسان در بندر شهیدرجایی برگزار شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۲۹۴۶
کارگاه آموزشی تشریح الزامات شناورهای مسافربری برگزار شد
به گزارش خبرنگار مانا در آستانه سال نو و برای به روزرسانی و ارتقاء دانش بازرسان، کارگاه آموزشی تشریح الزامات فنی و ایمنی قانونی شناورهای مسافربری در نیمه دوم اسفند ماه 95 در محل سالن کنفرانس اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان(شهید رجایی-بندرعباس) برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی که از سوی موسسه رده بندی ایرانیان و با همکاری، مشارکت و برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی و موسسه رده بندی کره جنوبی KR برگزارشد، موارد زیر همچون قوانین و مقررات بین المللی برای شناورهای مسافربری، قوانین و مقررات ملی ایران برای شناورهای مسافربری، ستانداردهای رده بندی بدنه و ماشین آلات شناورهای مسافربری، معیارهای پایداری هیدرواستاتیکی شناورهای مسافربری، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، سایر معیارهای فنی و ایمنی قانونی شناورهای مسافربری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بنا بر این گزارش در این کارگاه آموزشی مدیران و کارشناسان دست اندر کار بازرسی و ثبت شناورها، بازرسی و کنترل بندری شناورها از سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر مختلف حضور داشتند.همچنین اساتید این کارگاه از بازرسان و کارشناسان ارشد موسسه رده بندی KR و ICS بودند که بحثهای مختلف این کارگاه را تدریس، اجرا و مدیریت کردند.
شایان ذکر است در طی این دوره شرکت کنندگان با سرپرستی اساتید اعزامی در محل اسکله شهید حقانی بر روی شناور مسافربری حضور یافته و از نزدیک با نحوه بررسی و بازرسی الزامات به روز شناورهای مسافربری آگاه شدند.
امید است؛ این دوره ها بتواند به ارتقاء سطح ایمنی، امنیت و کیفیت ناوگان تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران، به ویژه بخش با اهمیت مسافربری کشور بیانجامد و در این راستا با برنامه ریزی های انجام شده، برگزاری این دوره ها در کشور از سوی این موسسه رده بندی بین المللی و ایرانی و همکار خارجی آن تداوم یابد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار