روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

بزرگترین اپراتور فله بر کرۀ جنوبی شناور سفارش می دهد

بزرگترین اپراتور شناورهای فله بر کرۀ جنوبی با هدف توسعۀ ناوگان خود تعدادی شناور فله بر هندی ماکس سفارش می دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۶۰۷
بزرگترین اپراتور فله بر کرۀ جنوبی شناور سفارش می دهدبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از سایت دریایی Fairply، بزرگترین اپراتور شناورهای فله بر Pan Ocean کرۀ جنوبی با هدف توسعۀ ناوگان با 15 فروند شناور و به موجب قیمت مناسب سفارش ساخت در بازار از فرصت پیش آمده برای سفارش شناورهای فله بر هندی ماکس بهره می برد.
بر اساس این گزارش، بازار حمل و نقل با فله برهای خشک به موجب افزایش میزان واردات زغال سنگ و آهن به چین و در اواخر سال 2016 میلادی رو به بهبود است.
این گزارش ضمن اشاره به ظرفیت بالای شناورهای هندی ماکس ادامه داد: بازار فله برهای هندی ماکس به موجب امکان بارگیری حجم زیادی کالا انعطاف بیشتری در مقایسه با سایر شناورهای فله بر دارند و انتظار می رود بازار به ویژه با برداشتن تحریم صادرات سنگ خام از سوی اندونزی شرایط بسیار خوبی را در سال جاری میلادی پیش روی داشته باشد.
بر همین اساس، شرکت کشتی سازی Yangzijiang سنگاپور شناورهای هندی ماکس کرۀ جنوبی را می سازد. این درحالی است که شناورداران در کرۀ جنوبی به دلیل قیمت پایین، سفارش ساخت شناورهای فله بر را به چین می دهند.
شایان ذکر است، سودخالص بزرگترین اپراتور کرۀ جنوبی در سال 2016 میلادی به 82 میلیون و 490 هزار دلار رسید که خبر از افزایش 142 درصدیِ آن در مقایسه با سال گذشته می دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار