روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
با تلاش ماموران دریابانی

شناورهای حامل کالای قاچاق در بندر کنگان توقیف شدند

با تلاش ماموران دریابانی بندر کنگان دو شناور حامل بیش از 132 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای بندر کنگان توقیف و 12 نفر دستگیر شدند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۲۶۰۱
شناورهای حامل کالای قاچاق در بندر کنگان توقیف شدندبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به اینکه دریابانی برای مقابله با قاچاق کالا عزم خود را جزم کرده است، اظهار داشت: دریابانی برخورد قاطع با پدیده قاچاق را در دستور کار دارد و بر همین اساس تمام تلاش خود را به کارگرفته است.
سردار قلندر لشکری از کشف کالای قاچاق در آبهای بندر کنگان خبرداد و افزود: ماموران دریابانی کنگان محموله کالای قاچاق و ممنوعه به ارزش 132 میلیارد و 457 میلیون ریال را در آب‌های ساحلی این شهرستان کشف کردند.
وی با بیان اینکه این کالاها در 72 ساعت گذشته از دو فروند شناور کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناورها، کالاهای مختلف از جمله 128 دستگاه لوازم صوتی تصویری، 650 کیلوگرم سیر، بیش از 10 هزار و 500 قلم لوازم بهداشتی و آرایشی و هزار و 800 دست لباس کشف شد.
فرمانده دریابانی استان بوشهربا بیان اینکه این شناورها از کشورهای عربی وارد استان شده بودند، ادامه داد: 12 نفر در این زمینه دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.
برچسب ها: توقیف
ارسال نظرات
آخرین اخبار