۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
در بندر خرمشهر:

هفتمین همایش دستاوردهای علمی پژوهشی بر گزار شد

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: امید است بندرخرمشهر در سال آینده در مسیر پژوهش محور حرکت کند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۲۵۶۱
 هفتمین همایش دستاوردهای علمی پژوهشی بر گزار شد به گزارش مانا عادل دریس در هفتمین همایش دستاوردهای علمی پژوهشی بندر خرمشهر که با حضور اساتید دانشگاه های شهید چمران اهواز و علوم و فنون دریایی خرمشهر، مدیر کل و کارکنان بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شده بود ، گفت: هدف اصلی این است که با توجه به وضعیت موجود و پتانسیل های بندرخرمشهر، این بندر کاراتر و بهره ورتر شود.
وی افزود: دراین راستا باید شرکت های سرمایه گذاری هر چند کوچک و زودبازده که فعالیت آنها در زمینه صادرات و واردات است را جذب کرد که در حال حاضر این اتفاق در بندرخرمشهر در حال وقوع است، با وجود اینکه رقابت بسیار سخت شده و بنادر دیگر نیز با این چالش مواجه هستند.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطر نشان کرد: انتظار می رود که اهداف و شرح وظایف کارکنان از سوی واحد طرح و توسعه مشخص شود و بخش هایی که بیشترین اثر در فرایندها و ارزش افزوده برای اداره کل دارند را شناسایی و به پرسنل آن واحد، فرایند آموزش داده شود.
دریس ابراز امیدواری کرد که بندرخرمشهر در سال آینده در مسیر پژوهش محور حرکت کند.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ضمن اشاره به موفقیت های کسب شده از سوی واحدهای مختلف این اداره کل در سال جاری گفت: این موفقیت ها نشان دهنده این است که اقدامات خوبی توسط بندرخرمشهر در حال انجام است.
وی بهترین پاداش برای کارکنان بندر خرمشهر را رشد این اداره کل عنوان کرد.
در ادامه افشین قنبرزاده مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز در باره پژوهش و فناوری، فرصت ها و چالش ها به ایراد سخنرانی پرداخت.
همچنین در این همایش در گزارشی وضعیت مطالعات و تحقیقات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در سال۹۵ در زمینه طرح های درون و برون سپاری، پروژه های مطالعاتی پیشنهادی، ترجمه ها و تألیف ها، برگزاری فراخوان مقاله و ثبت دانش، نمایشگاه کتاب و مسابقه های کتابخوانی شرح داده شد.
لازم به ذکر است؛ پیش از برگزاری این همایش پنلی با عنوان بررسی و ارائه راهکارهای رشد و ترقی بندرخرمشهر با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود برگزار شد.
برچسب ها: خرمشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار