۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری در بندر اوکلند

آمریکا با هدف افزایش حجم تجاری بندر اوکلند 600 هزار میلیون دلار در این بندر سرمایه گذاری می کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۲۲۷
سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری در بندر اوکلندبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از مدیر دریایی بندر اوکلند، آمریکا با هدف افزایش حجم تجاری به ویژه جابه جایی کانتینری مبلغی به ارزش 600 میلیون دلار را برای توسعۀ زیر ساخت ها و ساخت تاسیسات جدید در این بندر سرمایه گذاری می کند.
بر اساس این گزارش، مدیر دریایی بندر اوکلند گفت: به موجب رقابت روزافزونی که در صنعت کشتیرانیو با سرعتی تند پیش می رود این سرمایه گذاری را انجام می دهیم. از این رو، بندر اوکلند با همکاری بخش های خصوصی و نمایندگی های دولتی درصد مدرن سازی زیرساخت ها برآمده و سرمایه گذاریِ بخش های دولتی، خصوصی و بندر اوکلند صرف ایجاد توانمندی های لجستیکی در بندر خواهد شد.
بر همین اساس، 244 میلیون دلار که از صندوق های دولتی به این بندر تزریق شده است، صرف جداسازی مسیرهای ریلی از مسیرهای اصلی جاده ای بندر می شود. 90 میلیون دلار صرف ساخت انبار یخچال دار به مساحت 283 هزار فوت مربع برای افزایش صادرات انواع گوشت سرد از سوی نمایندگی های خصوصی انجام و 50 میلیون دلار از جانب بخش خصوصی برای توسعۀ دومین ترمینال دریایی بزرگ بندر اوکلند تزریق می شود.
این گزارش ادامه داد: ساخت انبار یخچال دار ماه آینده آغاز می شود. توسعۀ ترمینال دریایی بندر در حال انجام است و جداسازی مسیرهای ریلی و جاده ای به تزریق بودجۀ بیشتری از سوی دولت نیاز دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار